pompa paliwa Pływak

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

pompa paliwa Pływak

Postprzez raf.corp7 » 18 lut 2014, o 18:57

Witam mam do was takie pytanie.
mam golfika 3 1.8 GT . w ktora strone powinien byc plywak skierowany w baku??, bo jak zakladam pompe w ten kosz to musi byc do przodu dany bo inaczej mi nie chyca te zaczepy . ale później jak próbuje poruszac plywakiem to tak jak by o cos ocieral . z gory dzieki za odp
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

pompa paliwa Pływak

 

Postprzez sebastyanov » 19 lut 2014, o 16:46

kolego plywak jest skierowany do tylnego prawego koła od strony wlewu paliwa. a pozatym inaczej nie zamontujesz pompy zeby zle byl umieszczony plywak bo nie bedzie pasowac polozenie przewodow a pozatym masz tam zaczepy na koszyku pompy i musisz dobrze wlozyc w bak. moze ten drut od plywaka ociera o obudowe pompy
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez raf.corp7 » 19 lut 2014, o 23:32

wlasnie plywak mam skierowany do przedu jak patrze od strony bagażnika i nie moge go dac inaczej bo nie bedzie siedzialo w tym koszyku na dnie ..
i mam jeszcze takie jedno pytanie jak mam pękniętą ta gume co jest na zdjeciu to bedzie wciagac syf z baku czy nie ?? bo niby siateczka jest na tym co wciaga paliwo ..
<
1.jpg

<
2.jpg
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez sebastyanov » 19 lut 2014, o 23:47

moim zdaniem ta guma to dodatkowe uszczelnienie i tlumi tez wibracje z pompy zeby nie brzeczala na podstawie o plastik
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez raf.corp7 » 19 lut 2014, o 23:54

czyli bedzie mi syf bralo tak ??? a co do pompy paliwa to nie dam rady tak ustawic zeby plywak byl w prawo i plywam mam do obudowy pompy ..
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez pietrasiak2 » 20 lut 2014, o 12:00

Dlaczego smok pompy stoi krzywo? to 2 foto? Gdzie jest siateczka? to pierwsze pytania. Co do tej gumki to oring i kosztuje grosze tylko weź go na wzór.
Dodam że jak i ten na zewnątrz pompy i te co są w obudowie są ważne , by pompa dawała odpowiednie ciśnienie. Także koszt ok 2 zeta poprawi sprawność pompy.
Teraz ułożenie
raf.corp7 napisał(a):wlasnie plywak mam skierowany do przedu jak patrze od strony bagażnika

jest ok tak jak patrzysz musi mieć spłaszczenie obudowy z pływakiem po prawej (odwrócone D) i teraz jeśli pływak przykręcany jest do pompy to lekko odegnij pręt lub zrób foto bo jest parę rodzai pływaków niektóre wpinane są w górny dekiel ten z króćcami :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez raf.corp7 » 20 lut 2014, o 13:53

smok pompy jak to nazwales jest krzywo dlatego ze tutaj mompa jest odkrecona od tej obudowy i dalem ja troche na bok zeby bylo widac ta rozwalona uszczelke .
po drugie gdzie dostane taka uszczelke ?? bo w normalnym sklepie samochodowym nie maja ..
tylko mi sie wydaje jak sprawdzam ze plywak ociera o bak w srodku a nie o pompe .
tutaj daje zdjecie pompy

<
3.jpg

<
4.jpg

<
5.jpg



i jest tak jak mowisz plywak mam po prawej stronie tylko idzie w strone silnika..
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez pietrasiak2 » 20 lut 2014, o 14:33

oringi na pewno dostaniesz w sklepie z częściami do ciężarowych , lub z łożyskami to na bank. Co do układu pompy to odwrócić musisz o 180 st. Napisałem że odwócone D bo patrząc z góry ma taki kształt (pływak ma iść po twojjej prawej ręce do przodu auta). Dodam że w pierścieniu osadczym zbiornika masz na obwodzie szczeliny sprawdź ich drożność :-)
Jeżeli na zewnątrz nie ociera o obudowę to po włożeniu do zbiornika nie powinien ocierać chyba że źle wpinasz pompę w pierścień osadczy i ją skosuje :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez raf.corp7 » 20 lut 2014, o 14:42

tak wiem i jak zakladam to jest wlasnie tak jak mowisz odwrócone D.
ale inaczej nie dam rady do tego kosza zapiac bo sie nie da czyli musi dobrze wchodzic

a co do tego " Dodam że w pierścieniu osadczym zbiornika masz na obwodzie szczeliny sprawdź ich drożność" co napisales to przez te szczeliny ma paliwo przechodzic ??
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez pietrasiak2 » 20 lut 2014, o 15:18

raf.corp7 napisał(a):a co do tego " Dodam że w pierścieniu osadczym zbiornika masz na obwodzie szczeliny sprawdź ich drożność" co napisales to przez te szczeliny ma paliwo przechodzic ??

Tak
Moim zdaniem patrząc na zdjęcia nie powinien nigdzie ocierać chyba że idzie za mocno do dołu i opiera się mocno o dno zbiornika :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez raf.corp7 » 20 lut 2014, o 18:41

ale powinien sie unosic na powierzchni .. nic zaleje jescze paliwem i zobacze czy sie podniesie ..
a co do oringa to znaczy to bardziej jak uszczelka wyglada zjezdzilem sklepy i niegdzie nie bylo :([/u]

tak ta guma wyglada

<
6.jpg

<
7.jpg



[ Dodano: 2014-02-20, 18:03 ]
jak by ktos mial zatarta pompe (zepsutą ) to moge kupic tylko zeby yla taka sama :P
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska


- - - http://swimlite.pl/



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron