Pompa Paliwa

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Pompa Paliwa

Postprzez mallolat » 11 mar 2014, o 15:08

witam mam pytanie jaka pompa paliwa będzie w moim golfie 3 2.0 8v ADY 1997r. i lepiej kupic ori na szrocie czy jakaś zamienna ?
ponieważ jak u dziewczyny jestem i stoi moj golf z górki to pali od cynka a u mnie w domu jak mam proste podwórko to czasem pompa paliwa sie zacina, i muszę pompować paliwo kilka razy zęby samochód zapalił.
mallolat
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 6 paź 2013, o 10:16
Lokalizacja: Tarnów
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Pompa Paliwa

 

Postprzez trollu » 11 mar 2014, o 20:23

kup zamiennik. nówka to nówka
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Gesiu_15 » 11 mar 2014, o 20:35

ja polecił bym tobie żebyś kupił ORI kompletną pompę paliwa . Ja mam zamiennik i powiem tak , szukam oryginalnej :suchy:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 11 mar 2014, o 20:47

ja mam zamiennik i jest git. kupując używkę nie wiesz na jakiej jakosci paliwie jeździła i czy zawsze była zalana czy latała na sucho. jak ori to też nową, używki bym nie brał chyba że za free
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez mallolat » 11 mar 2014, o 21:23

jaki masz ten zamiennik ? przecież nie stać mnie żeby kopic w aso pompę paliwa. bo do 2.0 pompa musi podawać 3 bary.
mallolat
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 6 paź 2013, o 10:16
Lokalizacja: Tarnów
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 11 mar 2014, o 23:13

jutro mogę zobaczyć bo nie pamiętam firmy ale chinol jakiś, o ile dobrze pamiętam to kosztowała z 60zł. masz LPG czy latasz na Pb?
ogólnie co do jakiś tańszych zamienników nigdy nie mam zaufania ale pompa daje rade. kumpel który jest elektrykiem samochodowym mówił że tania pompa może głośniej chodzić i tyle. ja latam na gazie ale podczas jazdy na Pb nie czuje żeby pompa niedomagała czy coś. pompy dają z reguły wyższe ciśnienie niż wymagane na listwie, od tego jest regulator żeby ciśnienie na wtryskach było takie jak należy. pojedź do hurtowni z częściami i poproś o pompę do GTI, podasz rok i model, po kodzie silnika na pewno dobiorą odpowiednią
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 12 mar 2014, o 00:04

Raz wkładałem taki zamiennik do auta żonki i działał 3 lata, co nie jest tak źle biorąc pod uwagę cenę 8 dych na allegro. Niestety jak się już skończyła to jakiś czas raz działała a raz nie, więc trochę stresów na drodze było przez nią. Jeśli zdobędziesz używkę w dobrym stanie ( z dowolnego golfa III na wtrysku wielopunktowym) to możesz zakładać, w moim 19-letnim aucie działa dobrze od nowości więc jest szansa ze używka długo podziała. Bo niestety jak się weźmie do ręki i rozbierze taką pompę zamiennik - to wtedy widać jak to tandetnie jest zrobione.
Natomiast nie masz chyba pewności czy pompa jest winna, może masz już zamienniki i źle czyli bez o-ringu uszczelniającego w kosz wsadzony - częśto się o tym zapomina wówczas dolanie większej ilości paliwa likwiduje objawy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mallolat » 12 mar 2014, o 00:24

nie ori, bo jak kupiłęm samochod to byla nie zakrecona i z kuzynem zakreciłem wiec pewnie komus sie juz takie cos działo, jak zapali to działa juz dobrze tylko problem z odpalaniem jest jak dłużej postoi. mam sekwencje wiec jezdze na gazie ale odpala na pb,
mallolat
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 6 paź 2013, o 10:16
Lokalizacja: Tarnów
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 12 mar 2014, o 00:47

Pytanie czy słyszysz ta pompę kiedy nie chce zapalić, jeśli słyszysz , to raczej nie jest winna, ewentualnie ten oring o którym wspomniałem nie został założony
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mallolat » 12 mar 2014, o 01:00

słychać pompkę. ale tylko chwile jak przekręcę kluczyk jest bzzz przez chwile i tyle, czujnik temp cieczy nowy ori kable świece kopułka tez nowe,

[ Dodano: 2014-03-12, 00:11 ]
u mnie jest podobnie tylko nie strzela tak jak przekreca kluczyk,
http://www.youtube.com/watch?v=JOfidbLJtzg
mallolat
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 6 paź 2013, o 10:16
Lokalizacja: Tarnów
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - - https://alko-maty.pl/alkoscan-alkomat-bezustnikowy.html



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron