tez bym nie wiedzial sam po tylu fachowych poradach

a wiec tak przy pompie masz dwa weze zasilajacy i powrót odkrec je i tam spusc olej, prawdopodobnie przy zasilaniu jest to ten waz który idzie zaraz za zderzakiem do pompy z ukladu kierowniczego i przy pompie beda dwa rodzaje srub odkrecaj ta górna!! dolna jest to yhm jakby zawór jak ja odkrecisz to moze ci wyskoczyc sprezynka! ta sruba jest zakuta z wezem wiec sie bedzie ci razem obracac , po spuszczeniu oczywiscie auto musi byc zgaszone!

zalej nowy do max w zbiorniczku odpal i kilka razy krec maxymalnie w lewa i prawa strone aby sie uklad odpowietrzyl i wtedy dolej pozdro
[ Dodano: 2008-03-12, 00:11 ]a zapomniałem tez mam silnik AEA 1,6 wiec zapewne wszystko jest tak samo jak pamietam tam jest chyba 17 klucz przy tej górnej srubie i ta odkrecaj tylko