Popiskująca kontrolka oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez darkmen21 » 24 sty 2011, o 08:50

silspaw, jeszcze nie zamknąłeś tematu, wiec czegoś tu nie kumam, chopaki podali ci umiejscowienie czujników w silniku podejrzewam 2.0, a z tego co widze masz chyba 1.8, a tam wszczystkie 3 czujniki:mfa i dwa cisnienia są na podstawie filtra oleju widoczne jak byk na polanie po otwarciu maski. Jaki masz silnik??

Silnik: 1781 cm
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 245
Skąd: konin
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez trollu » 24 sty 2011, o 11:00

po mojemu to może droga dedukcji doszedł. jak nie wiedział gdzie szukać na początku to ciężko coś zrobić
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Prezes124 » 2 mar 2011, o 14:22

A co jak zapala się kontrola oleju i piszczyk po "porządnym nagrzaniu silnika"? Olej jest, wymieniony był z filtrem jakieś 5tys temu.
Prezes124
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 17:21
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Postprzez darkmen21 » 2 mar 2011, o 14:40

Prezes124, temat wałkowany 100 raz to po pierwsze, własnie to jest teoretycznie problem jak piszczy po nagrzaniu. Piszczenie i mryganie to sygnał o złym ciśnieniu oleju. Jednak nie zawsze wina leży po stronie złego cisnienia, czasem są walnięte czujniki oleju lub elektryka i bedzie też piszczeć. Jedź do mechanika niech ci zmierzy cisnienie, potem szukaj dalej.
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez klanhker » 3 mar 2011, o 10:00

Witam,
nie chcę zakładać nowego tematu więc tu napiszę. Objawy mam podobne do tych opisywanych powyżej tylko że bez piszczenia (samo miganie kontrolki). Zawsze miga na dogrzanym silniku, a po pewnym czasie silnik łapie około 110 stopni (termostat jest sprawny). Do wymiany oleju oleju mi zostało jeszcze jakieś 6tys. Mechanik powiedział że wymiana pompy i oleju pomoże. Pytanie - czy ma racje?
Avatar użytkownika
klanhker
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 16:38
Lokalizacja: TK

Postprzez trollu » 3 mar 2011, o 21:46

jeżeli zmierzył Ci ciśnienie oleju i jest za małe to pompa nie wyrabia i trzeba ją wymienić, innej opcji nie ma. ale ocb z ta temperaturą? nie powinna sobie tak skakać
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez klanhker » 6 mar 2011, o 14:18

Mechanik mi te skoki temperatury tłumaczył tym że silnik nie ma smarowania przez ta uszkodzoną pompę.
Avatar użytkownika
klanhker
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 16:38
Lokalizacja: TK

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 28 gości