widze ze nastepny kozak przez internet. Ogolnie bez pisania wielkich eseji. Radze Tobie powotrzyc chociaz 3 lata fizyki ze szkoly sredniej bo poki co dales popis swojej wiedzy znakomicie
to co piszesz, a przede wszytskim jak piszesz tylko swiadczy od Twojej infantylnosci. Dla mnie jestes zarozumialym malolatem ktory probuje podskoczyc wyzej niz jego dupsko moze. Jezeli nie rozumiesz mojego przeslania zapraszam osobiscie
pogadamy sobie o tuningu. Opowiadac czego nie robiles z silnikami to sobie mozesz ale kazdy z nas ma oczy i kazdy widzi ze chyba conajwzyjej miales do czynienia z komarem. Ja jasno Tobie napisalem w poprzednim poscie w jaki sposob mozna uzyskac moc. Ty twierdzisz ze sa jeszcze inne sposoby wiec poczekamy i z checia kazdy z nas bedzie chcial zoabczyc jaki z Ciebie "mechanik". Jeszcze jedno skoro juz logujesz sie na tym forum to pamietaj ze ja czy inni uzytkownicy to nie Twoja matka,ojciec,brat, czy dziewczyna, wiec stonuj troche i nie odzywaj sie publicznie do nas w taki sposob jaki oni Ciebie nauczyli badz w jaki do nich sie odnosisz
Nie musisz udowadniac jakim burakiem jestes pozdro
p.s skoro tak bardzo zalezy Ci na kreceniu do 4 tysi i wielkim momencie to chyba czlowieku nigdy honda nie jezdziles ani nawet nie znasz specyfikacji jej silnikow
przeczysz sam sobie
[ Dodano: 2010-09-06, 18:53 ]nie no czytam Twoj post juz 3 raz i nie moge sie powstrzymac zeby znow czegos od siebie nie dodac. Jak TY sobie wyobrazasz w silniku spalniowym plaski przebieg momentu i do tego w linii poziomej? Jestes normalny? Chyba nadal pozostales na poziomie samochodw zabawkowych napedzanych silniczkiem elektrycznym BO TAM TO JEST MOZLIWE ale nie w silniku spalinowym ( z pewnoscia nie w ABS). Moze jeszcze raz sie powtorze i jakos napisze czytelniej zaczynajc od podstawowej sprawy
MOC i MOMENT OBROTOWY SA SLISLE ZALEZNE MIEDZY SOBA I NIE DA SIE POWTARZAM NIE DA SIE ZWIEKSZYC JEDNEGO POZOSTAWIAJAC TA SAMA WARTOSC DRUGIEGO.
nastepna sprawa jak w silniku spalinowym podniesc moc i moment
1) ZWIEKSZENIE PREDKOSCI OBROTOWEJ SILNIKA
2) ZWIEKSZENIE WSPOLCZYNNIKA NAPELNIANIA CYLINDRA
3) ZWIEKSZENIE POJEMNOSCI SKOKOWEJ
Teraz chwila dla Ciebie na mala refleksje... Przerwij czytanie i pomysl przez chwile
Nadal jestes pewny ze mozna zrobic to czego chcesz nie ingerujac w silnik tak istotnie?
Czy dociazenie zamachu zwieksza Monemt obrotowy?
Czy w golfie jest most?
Czy uturbienie silnika badz doladowanie go kompressorem Tez nie wymaga istotnego ingerowania w jednostke ? Czy wiesz w ogole co to jest natrysk na dentko tloka i czy zdajesz sobie sprawe ze ABS takowego nie ma a przy doladowaniach zwyczajnie moga Ci splynac tloki?
Czy wymiana walkow rozrzadu oraz strojenie auta to jest znikoma ingerencja w silnik?
Czy zmiana zasilania z mono na Gazniki i wysterowanie tego to nic co znacznie narusza pierwotne zalozenia inzynierow VW?
Milion pomyslow na minute to chlopie masz ale za nim zaczniesz pisac takie rzeczy to usiadz i pomysl badz doczytaj lub spytaj sie swoich wujkow czy Ci zaturbia golfa
w koncu to mechanicy. Nie odbieraj tego posta jako zlosliwego bo gdybym reprezentowal Twoj poziom zapewne napisalbym pare innych epitetow. Naucz sie najpierw trzezwo myslec i analizowac potem szukaj wiedzy z zetelnych zrodel albo najlepiej sam testuj i zdobywaj ja oragnoleptycznie bo taka wiedza jest najbardziej wartosciowa. Reasumujac caly ten temat i te dywagacje wniosek jest jeden SWAP badz zmiana auta