Słynny problem w Golfach III- mrugająca kontrolka ciśnienia oleju (i włączający się brzęczyk) przy dobrze rozgrzanym silniku przy obrotach około 2 000/min, przy dodaniu gazu najczęściej wyłączenie kontrolki.
Jak ktoś nie ma kasy na remont silnika lub jest to nieopłacalne lub poprostu chce jeździć samochodem mimo sygnalizowania za małego ciśnienia oleju to można usunąć to, w prosty sposób- podłączając czujnik do masy odpowiednio zakończonym kablem. Tak jak na zdjęciu. Oczywiście, jeśli czujniki działają poprawnie i piszczenie nie jest ich winą, to nie usunie to problemu za małego ciśnienia, ale brzęczyk nie będzie się uruchamiał (niestety, kontrolka również też, czujnik przy woskich obrotach poprostu zostanie wyłączony, zostanie tylko czujnik przy niskich).
UWAGA! Jeśli zapali się nam kontrolka oleju w czasie jazdy (z brzęczykiem czy bez) to należy natychmiast przerwać jazdę, sprawdzić poziom oleju, jeśli ok- sprawdzić ciśnienie oleju, jeśli ok- sprawdzić czujniki (wymienić na nowe), jeśli czujniki też są ok, a dalej piszczy należy jeszcze raz sprawdzić ciśnienie, dopiero jeśli już nie możemy niczego zrobić z powodu braku środków (przy za małym ciśnieniu) lub niewiadomo dlaczego piszczy- można zastosować podłączenie czujnika do masy.
U mnie 2,5 roku piszczy i samochód działa mimo to idealnie.