porada VW silnika , obroty wtrysk co kolwiek.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

porada VW silnika , obroty wtrysk co kolwiek.

Postprzez IntruZZ » 2 sie 2013, o 11:47

Witam zwracam się z prośbą do Vagowiczów tych co siedzą w mechanice , interesują się tym , pracują w branży bądź mieli te same problemy. Potrzebuję porady dotyczącej silnika w golfie i osprzętu.
Po krótce opowiem swoją historię z moim pierwszym golfem.
Po remoncie silnika wymianie świec kabli aparatu wtrysku silniczka krokowego , auto mi kopci benzyną, podczas postuju na zapalonym silniku albo się zacznie dławić i zgaśnie albo podczas ruszania zgaśnie lub się zadławi.
Podobno mam sondę do wymiany tak pokazuje komputer. Dziś odkryłem , że kabel biały na kostce sondy tej co z wiązki idzie jest pęknięty , zalutowali go mi i zauważyłem pewną rzeczy na odcinku 5 km jaki mi został do przejechania do domu. Auto odpaliło ładnie na 850 obrotów i podczas jechania schodziło na sprzęgle powoli z obrotów ... tzn wskaźnik na obrotomierzu opadał bardzo delikatnie i powoli. Wcześniej podczas wyższych prędności opadał bardzo gwałtowanie szybciej i zawsze spadał na 500-600 i dopiero po chwili się stabilizował na 850.
Właśnie mnie to dziwiło bo wszyscy moi znajomi mający VW nie mieli tego problemu , klażdemu ten wskaźnik opadał bardzo powoli i delikatnie.
Sprawa 2. Dotyczy uszczelki pod głowicą.
Zostało mi jeszcze 120 km do "dociśnięcia głowicy" między blokiem a głowicą przy rozrządzie się poci plamka się pojawia oleju. Przewody od chłodzenia są twardsze niż np u mnie w oplu jak miałem kiedyś ale nie takie twarde jak kamień i tu jest pytanie bo jestem zły jeden mechanik mówi , że za twarde , drugi , że to normalne w VW bo tam jest wysokie ciśnienie 1,5 atm chyba czy coś , że VW tak ma. i teraz Bóg wie co robić. Auto kopciło tylko benzyną nie na niebiesko czy coś. Czy te lekkie zawirowania mogą dotyczyć tego , że jeszcze głowica nie dociśnięta ??
Avatar użytkownika
IntruZZ
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 20:22
Lokalizacja: Sokołów Podlaski WSK

porada VW silnika , obroty wtrysk co kolwiek.

 

Postprzez prezesik » 3 sie 2013, o 03:26

Jeździj i się nie przejmuj, wg opisu wsio jest ok. Węże od chłodzenia powinno się dać ścisnąć dwoma palcami. Jak są twardsze to może być wina korka od zbiorniczka wyrównawczego, w nim jest zaworek regulujący ciśnienie układu. Jeżeli zaworek się zablokuje to węże będą twarde.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez IntruZZ » 3 sie 2013, o 08:45

A co z tym kopceniem ze spadającymi szybko obrotami , od czego jest zależny spadek wskaźnika obromomierza ?
Czy uszkodzona sonda lambda , może powodować kopcenie spalin śmierdzących benzyną spadek mocy auta wysokie spalanie ?
Avatar użytkownika
IntruZZ
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 20:22
Lokalizacja: Sokołów Podlaski WSK


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości