Moderator: Moderator
to świadczy o zużyciu pierścieni tłokowych...myślę, że pomiar ciśnienia sprężania łącznie z próbą olejową wystarczy aby sprawdzić stan tych pierścieni i stwierdzić czy nadają się do wymiany...niemniej jednak uważam koleżanko, że przesadzasz bo nawet na nowych silnikach jest tak, że coś tam się wydobywa z korka oleju jak się go odkręci...jeśli układ odprowadzania spalin z komory silnika (tzz odma) jest drożny to nie ma zagrożenia dla silnika i jeśli silnik nie bierze jakichś ogromnych ilości oleju to nawet bym się nie wybierał na żadne pomiary ciśnienia, informuję tylko, że jest taka możliwośćfilipo07 napisał(a):duży strumień
vckat napisał(a): przeciez pod pokrywa zaworow masz obracajacy sie walek jak i inne pracujace elemety.
mani51 napisał(a):nawet na nowych silnikach jest tak, że coś tam się wydobywa z korka oleju jak się go odkręci...jeśli układ odprowadzania spalin z komory silnika
robercik napisał(a):ale sie kloca baby,to normalny objaw jak krecenie sie kół podczas jazdy w samochodzie
przestan podpowiadac bo jeszcze ktos tak zrobi..............vckat napisał(a):robercik napisał(a):ale sie kloca baby,to normalny objaw jak krecenie sie kół podczas jazdy w samochodzie
Rozbawiles mnie tym postem do lez. Proponuje ci wizyte w salonie z nowymi samochodami i sprawdzeniu tego na nowym samochodzie, wtedy bendziesz mogl powiedziec dilerowi przykladowo nowej toyoty ze fabrycznie ma juz zapieczone ierscienie i wypalone zawory.
vckat napisał(a): Proponuje ci wizyte w salonie z nowymi samochodami i sprawdzeniu tego na nowym samochodzie, wtedy bendziesz mogl powiedziec dilerowi przykladowo nowej toyoty ze fabrycznie ma juz zapieczone ierscienie i wypalone zawory.
vckat napisał(a):fabrycznie ma juz zapieczone ierscienie i wypalone zawory.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 39 gości