Powtórka tematu nieodpala 1,8 ??????

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Powtórka tematu nieodpala 1,8 ??????

Postprzez Golfer » 24 sty 2008, o 15:03

Nie mam siły ani pomysłu qcze co to może być rozrusznik kreci jak poj....y a silnik ni cholery nie chce zakręcić.Sprawdzałem świece fakt były zalane ale przeczyściłem i przez to wiem że paliwo dochodzi :-) nie mam immobilizera ani nic podobnego a najgorsze w tym wszystkim jest to ze zapalają sie wszystkie kontrolki (te co powinny) i przy odpalaniu świeci sie od akumulatora i oleju po czym ta od oleju mruga i dupa auto nie odpala.Ale mam nerwa pomocy bo mnie krew zaleje :-x .Wstawia człowiek auto do garażu i za czorta nie może nim wyjechać :-x :evil: :evil: :evil:
Za trafną pomoc stawiam piwo ;-)
Golfer
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 10:17
Lokalizacja: Chodzież

Powtórka tematu nieodpala 1,8 ??????

 

Postprzez stingeros » 24 sty 2008, o 15:11

a sprawdzales cewke??..moze spalona...
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez Golfer » 24 sty 2008, o 15:17

patrzyłem i wszystko oki kable tyż acha i jak by ktoś wpadł na pomysł panewek wcześniej silniczek chodził cicho i równiutko nic nie stukało nic nie pukało w silniczku.Ale mam nerwa :-x

[ Dodano: 2008-01-24, 14:23 ]
Wpadłem na pomysła że może być walnięty czujnik ciśnienia oleju ale tu powstaje następny problem bo nie wiem gdzie on jest :?: :?: :?: wiec ktoś kto wie proszę o dokładny opis .Aha i jeszcze co czy jak ten czujnik by był walnięty czy autko by odpaliło :?: :?:
Golfer
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 10:17
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez opolanin » 24 sty 2008, o 17:05

jesli masz walniety czujnik cisnienia oleju to autko powinno odpalic
opolanin
 

Postprzez stingeros » 24 sty 2008, o 17:27

ale mnie zastanawia wlasnie ta kontrolka oleju ze mruga przy probie odpalania :kwasny:
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez opolanin » 24 sty 2008, o 17:30

bo kreci mocno rozrusznikiem i ma dobra pompe olejowa i szczelny silnik wiec nabija cisnienie, moze he he?
opolanin
 

Postprzez Tiiger » 24 sty 2008, o 19:40

u mnie jest podobnie, zwłaszcza przy temp ok 0 do ok 4 stopni i ok -10 :P...kręce, już ma odpalać i nagle tak jakby mu odciąć dopływ paliwa, zaczyna mrugać kontrolka oleju...ale jak przekręcisz kluczyk znowu, odczekasz pare sekund to ona przestaje migać, u mnie odpala potem ale czasem musz sie namęczyć, pomaga jak go podpąpuje jeszcze wtedy szybciej łapie (to przy -10 do ok 0), dziś np pojechałam do pracy na 7 (odpalałem było 2,1stopnia na plusie) odpalił ok, postawiłem go na 8 godz, wychodzę z pracy (było ok 4,1 stopnie), przekręcam kluczyk, i kicha, zgasł (kontrolka oleju ok, nie miga), przekręcam znowu i odpalił...i co to jest :/??

[ Dodano: 2008-01-24, 18:59 ]
aha, jak coś to pisałem o tym ( temat: "Nie wiem czy ktoś z was tak miał...")...może tam coś wyczytasz
Tiiger
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 7 cze 2007, o 17:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Golfer » 24 sty 2008, o 20:31

Dobra koniec tematu piwko wypije sam bo w końcu rozwiązałem zagadkę :-D :-D :-D a mianowicie okazało się ze powstało przebicie na cewce dokładnie po stronie kabli pod plastikiem ale widać to dopiero w ciemności i trzeba sie troszkę nachylić.Wykręciłem rozebrałem i sie okazało że jest cała wilgotna osuszyłem założyłem i DUPA :cry: :zly: :kwasny: okazało sie że z radości zapomniałem podłączyć kabli :hyhy: no i jak to zrobiłem to OK wszystko działa silniczek odpala ... Jutro jeszcze raz będę to rozbierał bo co pewien czas jeszcze gdzieś iskra przeskakuje i wtedy falują obroty mam zamiar uszczelnić to silikonem czy czymś podobnym :-D
Wiec jak komuś falują obroty obejrzyjcie sobie cewkę :!: :!: :!: :!:
Golfer
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 10:17
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez stingeros » 24 sty 2008, o 20:33

a czy ja zaraz pod twoim pierwszym postem nie mowilem o cewce? :mrgreen: ;-) ;-) ;-) ;-)
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez Golfer » 24 sty 2008, o 20:39

STINGEROS zaskakujesz mnie szybkością swoich odpowiedzi :-o :-o :-o :-o

[ Dodano: 2008-01-24, 19:41 ]
Przy okazji piwo postawie :-D
Golfer
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 10:17
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez stingeros » 24 sty 2008, o 20:44

:-D ...jestem caly czas na forum wiec widze kto co pisze i staram sie odpowiadac...poprostu sledze zycie na forum:)
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 59 gości

cron