PROBLEM>>auto nie pali na 1 cylinder itd....

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

PROBLEM>>auto nie pali na 1 cylinder itd....

Postprzez piter1404 » 13 maja 2009, o 21:32

Już mówię o co chodzi i jeśli ktoś z Was ma pojęcie albo miał to samo to pomóżcie :-)

Parę dni temu auto zaczęło się bardzo dziwnie zachowywać. Silnik się po prostu dusił. W miejscu warczał i "szczekał" :-P , przy ruszaniu zaczął skakać jak pieprzony kangur i ciągle się dławił.. były takie przeskoki jakby paliwo nie dochodziło...byłem u mechanika i okazało się że przyczyna tkwi w świecach (bardzo stare). Wymieniliśmy świece + przewody nowe. Auto chodziło jak marzenie, przyśpieszenie lepsze itp.. po 2 dniach problem powrócił ten sam ALE jeszcze bardziej "skacze".. w piątek jadę dopiero (o ile dojadę) do mechanika..... Wiecie co może być przyczyną??? dodam że głowica ma WSZYSTKIE części nowe i jest po wymianie rozrządu. 1.6 75KM
Avatar użytkownika
piter1404
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 20:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

PROBLEM>>auto nie pali na 1 cylinder itd....

 

Postprzez KristoF » 13 maja 2009, o 21:35

nieszczelny układ dolotowy dostaje lewe powietrze i się dławi.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez K@mil » 13 maja 2009, o 21:43

niech mechanior sprawdzi Ci kompresje :)...

a sam mozesz zrobic cos takiego... odpal silnik wez zlap za kable od swiec... i wyciagaj kazdy po koleii i sprawdzaj czy jak wyciagniesz to czy jest roznica w pracy silnika... jak bedziesz widzial ze po zdjeciu ktoregos przewodu silnik spada z obrotow to znaczy ze nie pracuje na ten cylinder...
Pozniej wykrec swiece i sprawdz jakiego jest koloru... jak jest jak nowa (bo wymieniales) to znaczy ze zawór juz nie dziala tak jak nalezy... jesli swieca jest cala czarna to zalewa tlok...

Przyczyna tez moze byc takie cos jak napisal kolega wyzej... łapie lewe powietrze... np. serwo... itp :) Wystarczy ze gdzies przewod jest stary i sie łamie i juz moze byc kłopot...

Jesli masz gaz to sprawdz tez przewód od gazu ten co idzie za reduktorem (parownikiem) one czesto sa zgięte :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez piter1404 » 13 maja 2009, o 21:52

Wielkie dzięki ;-) ;-) najpierw faktycznie sprawdzimy tą opcję ze świecami co mówisz... ja 2 tyg temu wymieniałem 6 zaworów i 2 zostały stare to może któryś z nich wysiadł...
Avatar użytkownika
piter1404
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 20:06
Lokalizacja: Jelenia Góra


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron