Problem obroty 1,6 AEE

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem obroty 1,6 AEE

Postprzez GolfiarzJR » 19 maja 2015, o 18:38

Cześć , mam problem z obrotami w AEE

Zaczeło się tak , jechałem do roboty i wpadło 90 stopni u mnie krokowy powinnien zejść do 700-800 (mniejwiecej na oko) ale było 900-1000 , auto przy pracy chodziło na jałowym ze 10 min i obroty wachały się dosyc mocno 900-1000 , pózniej jechałem do Mikołowa gdzies 20km i auto zaczeło wariować , puszczałem gaz to szarpało i zwalniało bardzo mocno , jak wysprzęglałem to zostawał czy 1,5tyś i pózniej spadał , i chodziło przy 900-1000 ale nie jak wczesniej na zagrzanym silniku 700-800 , zaznaczę ze dawno nie jechałem trasy 20km wiecej

Co zostało wymienione po tym incydencie to:
Sprawna Przepustnica z krokowcem ori VW
Wyczyszczona kopułka i palec
Aparat zapołonowy wymieniany gdzies 2-3 lata temu


Auto chodzi na przedziale 900-1000 ale nie chce wejśc na te 700-800 jak wczesniej a nic nie kopałem? Możliwe ze go spaliny blokują albo zapłon się przestawił?
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Problem obroty 1,6 AEE

 

Postprzez fiszerman » 20 maja 2015, o 16:01

a adaptację przepustnicy robiłeś ?
świece, przewody WN i cewka w jakim stanie jest ?
fiszerman
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 6 paź 2012, o 17:05
Lokalizacja: WSE

Postprzez GolfiarzJR » 20 maja 2015, o 16:36

fiszerman, Chyba się zrobiło samo :D , adaptacji nie zrobiłem i auto chodzi jak wczesniej , obstawiam że wina było po nie wiem jakies stronie , ale jak działa będę jeździł i uważał na to , tak czy siak będzie mnie czekać wymiana
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Problem obroty 1,6 AEE

Postprzez Gesiu_15 » 20 maja 2015, o 16:40

GolfiarzJR napisał(a):Co zostało wymienione po tym incydencie to:
Wyczyszczona kopułka i palec


Nic czyszczenie nie da , może na jakiś krótki okres pomoże :-) wymień sobie kopułkę z palcem na beru i będziesz miał spokój :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 20 maja 2015, o 18:36

Gesiu_15, Wyczyszczone miałem na myśli przełożenie innej z nowym palcem i to samo było , wsadziłem starą na nowo i rano jak jechałem do roboty auto chodzi normalnie , schodzi z obrotów jak powinno nie szarpie etc. Będę problem oglądał na dniach i napisze w tym temacie moze komuś coś pomoże
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości