PROBLEM!!!Pikajaca kontrolka od oleju!!!POMOC

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

PROBLEM!!!Pikajaca kontrolka od oleju!!!POMOC

Postprzez PAFI » 8 lip 2008, o 19:34

Chlopaki co to jest dzis jadac na trasie zaczela mi mrugac i piszczec kontrolka od oleju!!!!Co to jest???Czym spowodowane??Poziom plynu jest oki i oleju w silniku tez bo przyjazdem sprawdzalem!!Prosze o pomoc i z gory dziekuje
PAFI
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 28 sty 2008, o 15:25
Lokalizacja: Bydgoszcz

PROBLEM!!!Pikajaca kontrolka od oleju!!!POMOC

 

Postprzez Zico63 » 8 lip 2008, o 20:49

Jeśli poziom oleju jest między tymi znakami a mimo to piszczy przy normalnej jezdzie - to albo wysiadł czujnik ciśnienia albo jest małe ciśnienie oleju ale to już silnikowcy, ja bardziej elektrycznie... :-(
Może się zdarzyć piszczenie jeśli jazda była przed momentem ostra i silnik rozgrzany, jest bardzo ciepło na dworze a w chwili piszczenia są małe obroty (poniżej powiedzmy 1000 obr/min.).
W każdym razie tej usterki niech Kolega nie lekceważy!
P.S. Jaki typ silnika - postaram się znaleźć miejsce gdzie jest wkręcony czujnik.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez PAFI » 8 lip 2008, o 21:06

silnik 1.4 gaz CNG.BYLBY DOBRZE gdybym wiedzial gdzie jest ten czujnik>ale ten syg popiszczal i mi sie wylaczyl i bylo dalej ok.nieczje teg??ale dzieki za odp
PAFI
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 28 sty 2008, o 15:25
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Zico63 » 8 lip 2008, o 23:33

To już olej jest nieco zużyty lub Kolega jeździ na oleju o zbyt małej lepkości i jeśli silnik dostał w kość to nawet dłuższą chwilę mógł mieć takie objawy. Obserwować dokładnie i w razie powtórki naprawdę się tym zająć.
W silnikach ABD (najczęstszy 1,4) są dwa czujniki w głowicy silnika, od strony odpowietrznika skrzyni korbowej, brązowy→kabelek niebiesko-brązowy i czarny→kabelek żółty.
Jeśli to inny silnik - to Kolega napisze (CNG - co to za oznaczenie?)
Ostatnio edytowano 9 lip 2008, o 13:40 przez Zico63, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez SotoM » 8 lip 2008, o 23:37

PAFI, moze czujnik moze nie czujnik.dla św.spokoju warto podjechac do mechanika i mimo wszystko sprawdzić cisnienie oleju czy jest prawidłowe.po za tym ja juz przeżyłem udrekę z cisnieniem oleju i tez myslałem ze to czujnik.okazało sie ze skończyły sie panewki główne wału korbowego.dziekuje...ale od czujnika mozna zacząć ...to pierwszy etap. :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez czepi » 9 lip 2008, o 19:26

Zico63 CNG to chyba gaz ziemny sprężony (nie LPG)
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez Zico63 » 9 lip 2008, o 21:06

Fakt, chwila zaćmienia :lol:
Co nie zmienia faktu, że typu silnika nie ma :-(

Zaraz, ale jest już nowy dział: silniki na gaz, co prawda nie na ten i to mnie mogło zmylić
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez czepi » 9 lip 2008, o 21:42

spoko... pozdrawiam
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez PAFI » 12 lip 2008, o 11:39

Chlopaki dzieki za odpowiedzi okazalo sie ze mailem juz olej do wymiany bo ten bul zlej jakosci i jadac natrasie robil sie bardzo rzadki> A jezeli chodzi o skrot CNG to to jest gaz ziemny i jestem z niego zajebiscie zadowolny narka
PAFI
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 28 sty 2008, o 15:25
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości