Problem silnikiem benzyna 2.0

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem silnikiem benzyna 2.0

Postprzez Kaiser1966 » 13 kwi 2008, o 11:00

Podczas dodawania gazu dławi się i szarpie. Zapłon ustawiony. Kable wysokiego napięcia wymienione na nowe. Nie wiem co robić.
Kaiser1966
Kaiser1966
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 kwi 2008, o 10:32
Lokalizacja: Francja

Problem silnikiem benzyna 2.0

 

Postprzez pisior1987 » 15 kwi 2008, o 22:16

A sprawdzałeś filtr paliwa??
pisior1987
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 19:16
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez mariomc » 16 kwi 2008, o 20:32

kaiser mam ten sam problem z ktorym walcze juz dosc dlugo powiedz mi jak zapłon ustawiłes?? masz 8 czy 16v i czy znasz specyfikacje kata wyprzedzenia i temperatury do ustawienia zapłonu??
mariomc
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 22:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez danielwn24 » 27 kwi 2008, o 22:56

mam podobny problem, kiedy silnik jest zimny chodzi normalnie, a jak się rozgrzeje to dusi się i szarpie, wymieniłem i sprawdziłem już przewody wysokiego napęcia, świece, filtry paliwa i powietrza, czy ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna, proszę o jakieś rady, z góry dzięki, pozdrawiam.
danielwn24
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 22:49
Lokalizacja: radom

Postprzez maco11 » 14 lip 2008, o 23:19

danielwn24 u ciebie prawdopodobnie jest uszkodzony czujnik teperatury, masz tam 2 jeden do wskaźnika a drugi do kompa i własnie ten od kompa jest uszkodzony
maco11
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 12:57
Lokalizacja: Leeds

Postprzez danielwn24 » 15 lip 2008, o 00:00

wymieniałem już czujnik temp. poza tym chyba znalazłem przyczynę, po odłączeniu sondy lambda jeździ bez zarzutu. zastanawiam się tylko czy długo tak mogę jeżdzić z odłączoną.
danielwn24
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 22:49
Lokalizacja: radom

Postprzez SotoM » 15 lip 2008, o 00:12

ja jak miałem mk3 2.0to miałem taki patent ze przestawiał mi sie co jakis czas kat. okazało sie ze poluzowała sie śruba koła pasowego rozrządu wałka pośredniego napedzającego aparat zapłonowy i wytłukło klin na tym wałku i obiaw był taki ze po ustawieniu zapłonu auto wkrecało sie elegancko a po jakims czesie łapał takiego muła ze szok i jak mu dawałem w pedał to sie dławił.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez simon220 » 16 lip 2008, o 20:09

a ja Ci powiem w czym problem. Przeplywomierz! Tuż za puchą od filtra paliwa ta czarna część. Wypnij kostkę która jest na przepływomierzu i się przejedź, fakt będzie gasł, ale jesli dostanie kopa i przestanie szarpac... jestes w domu ;-)
Avatar użytkownika
simon220
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 1 maja 2008, o 17:52
Lokalizacja: Lublin

Postprzez arek ryba » 16 lip 2008, o 21:23

sprawdz filtr paliwa :-/
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Alexanderek » 25 lip 2008, o 18:13

Czy kolega zechciałby napisac jaki ma typ silnika? Diagnozy postawione przez moich poprzedników są interesujące,m ale z serii " a może to jest ..." Uważam,że pierwsza rzecz to podpięcie pod program diagnostyczny, reset ewentualnych błędów, a dopiero potem dalsze poszukiwanie przyczyn -) Pozdrawiam serdecznie
Nie ma takiej usterki, której nie można naprawic. Jest tylko błędnie postawiona diagnoza -)
Alexanderek
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 18:05
Lokalizacja: wielkopolska


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 27 gości