problem w 1.8

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem w 1.8

Postprzez glajdak » 22 lip 2009, o 17:21

witam mam taki pytanie co to może być jak silnik jest zimny i dam 1 a potem nacisnę hamulec do oporu to auto gaśnie sprzęgło mam wciśnięte robi mi się tak jak mechanik wymienił uszczelkę pod głowic
a 2 to takie jak jest zimny i daje gaz to obroty idą do 2000 i stoją wyżej nie idzie potem choby coś się odetkało i idą normalnie co to może być myślałem tłumik zatkany ale wymieniłem na sportowy i dalej to mam już nie mam pomysłu :zalamany:
glajdak
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 9 lip 2009, o 11:01
Lokalizacja: Rybnik

problem w 1.8

 

Postprzez SotoM » 22 lip 2009, o 19:37

szukaj lewego powietrza. w szczegulności zobacz przewód podcisnienia z kolektora ssacego do serwa (czarny twardy) na nim jest zaworej 1no kierunkowy z 2ma małymi kruccami na których powinny być kaptórki(zaślepli) lub na 1nym z nik założony cienki wężyk od podcisnienia....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez glajdak » 23 lip 2009, o 01:26

ok dzięki zobaczę jutro ;-)
glajdak
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 9 lip 2009, o 11:01
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez pablomed » 23 lip 2009, o 21:37

lub nieszczelmność w podstawie wtrysku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez glajdak » 31 lip 2009, o 23:23

no i znalazłem przyczynę była ro sonda padnięta wymieniłem i wszystko ok tylko jeszcze jak jest zimny przy odpalaniu kopci na biało nie wie ktoś co to może być mi się wydaje ze zły kont wtrysku ale na 100 to nie wiem :zdegustowany:
glajdak
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 9 lip 2009, o 11:01
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez SotoM » 1 sie 2009, o 22:46

mi się wydaje ze zły kont wtrysku ale na 100 to nie wiem :zdegustowany:
to dobrze ze na 100 nie wiesz. bo kat wtrysku sie ustawia w dizlu w benzynie natomiast mówi sie potocznie - zapłon. czyli kąt wyprzedzenia zapłonu. warto spr.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez glajdak » 6 sie 2009, o 02:36

gdzie lepiej iść ustawić ten kont zapłonu do zwykłego mechanika czy pod komp bo nie wiem jak się to ustawia :roll:
glajdak
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 9 lip 2009, o 11:01
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez pablomed » 6 sie 2009, o 10:14

wystarczy lampa stroboskopowa, niech ustawia na 6 stopnin na wolnych
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron