problem z AGG

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z AGG

Postprzez strzeliniasty » 3 cze 2012, o 20:58

siemka forumowicze mam problem ze swoim AGG

otoz ostatnio mialem problemy z hallem wymienilem caly aparat, zaplon ustawilem na punkty i 6stopni wyprzedzenia i od tamtego momentu jest cos nie tak

otoz

autko po odpaleniu pochodzi doslownie 3sek i gasnie (nie moze zlapac obrotow), za drugim odpaleniem juz jest oki

ale jadac na benzynie podczas przyspieszania nie ma nic niepokojacego ale jak juz uzyskam odpowiednia predkosc i nie przyspieszam tylko staram sie utrzymac dana predkosc silnik zaczyna przerywac i sie dlawic (ale jak wcisne go do podlogi to zaczyna sie rozpedzac ale taka jazda to nie jazda), natomiast na gazie silniczek pracuje w miare dobrze ale do czasu jak np zredukuje do 3 biegu zwolnie i chce go rozpedzic na tym biegu np od 1,400obtorow to silnik sie rowniez dlawi i musze albo wcisnac sprzeglo i mu przygazowac wtedy puscic sprzeglo i idzie albo zredukowac o bieg nizej i dac mu w gary az do obrotow rzedu 3,5tys wtedy jedzie

noi spalanie wzroslo :(

nadmienie ze nowe sa: kable, kopolka, palec, swiece, filter powietrza noi wymieniony aparat zaplonowy

aha na VAGu nie ma zadnych bledow

prosze o jakies sugestie i z gory dziekuje za pomoc
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

problem z AGG

 

Postprzez trollu » 4 cze 2012, o 00:44

odepnij halla i zobacz czy jest jakaś zmiana.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 16 cze 2012, o 21:07

panowie problem jest nadal

dzisiaj silnik zostal sprawdzony, kupilem nowy komplet swiec, palec, kopulke, przewody, zaplon zostal ustawiony na lampe, silnik sprawdzony VAGiem nie ma zadnych bledow i ciagle to samo

zaraz po odpaleniu silnik na obroty wchodzi idealnie tak jak powinien, natomiast jak obroty spadaja i wcisne pedal gazu znowu w strone podlogi silnik przez chwile sie dlawi i powyzej 2,4tys obrotow juz idzie - podczas jazdy gdy chce przyspieszyc na jakims biegu (czytajcie wyprzedzic) to pedal w podloge i silnik sie ksztusi musze zredykowac by wszedl na wyzsze obroty i wtedy jedzie - zaznacze ze sytuacja ta ma sie tylko na benzynie na gazie autko jedzie bez problemow

juz nie wiem co to moze byc moze jakies propozycje jeszcze co sprawdzic??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez greg001 » 19 cze 2012, o 02:47

hm... odepnij sondę lambda i pojeździj tak w tym trybie jak będzie ok tzn. że ona do wymiany - mogła nie wywalić błędu jeśli się zawiesiła - podaje wartości ale błędne
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

cron