Problem z czujnikem, Pomocy?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z czujnikem, Pomocy?

Postprzez Rudy645 » 23 kwi 2011, o 00:46

Witam, wymieniam silnik w swoim golfie z 2.0 8v ADY na 2.0 8v 2E. przeszczepiłem z mojego całą instalacie elektryczną z ADY do 2E i pozostał tylko jeden czujnik na ktury niema mjejsca w 2E. Nie wiem jakie mogą być skutki jeśli go nie założe?? I nie wiem tagrze co to za czujnik i za co odpowiada?? Czujnik znajduje sie na bloku silnika praktycznie pod filtrem oleju tylko troszke na prawo jego kostka jest koloru czarnego i jest 3 pinowa. Błagam doradżcie coś.
Rudy645
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lut 2011, o 01:05
Lokalizacja: Płock

Problem z czujnikem, Pomocy?

 

Postprzez trollu » 23 kwi 2011, o 09:27

czujnik położenia wału, sczytuje obroty wału korbowego, ADY nie odpali bez niego, w 2E jego rolę przejmuje hall w aparacie zapłonowym. skoro teraz masz 2E to jest Ci nie potrzebny ten czujnik
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Rudy645 » 23 kwi 2011, o 16:25

no dobra ale komputer kombinowałem zostawić od ADY dlatego chciałem przeszczepić całą elektryke z mojego do 2E, da rade tak zrobić żeby komputer został muj??
Rudy645
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lut 2011, o 01:05
Lokalizacja: Płock

Postprzez trollu » 23 kwi 2011, o 20:26

blok w 2E ma miejsce na ten czujnik? jeżeli nie to ciężko będzie, może jakiś magik pomoże i coś podłubie bo bez tego czujnika komp nie będzie widział obrotów i o jeździe można zapomnieć
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 23 kwi 2011, o 20:34

a jak kolego podłączyłeś przepływomierz ? sorry za ot ale tam jest na 4 piny

tak jak trollu napisał. bez czujnika wału to nie pojeździsz
killah
 

Postprzez Rudy645 » 23 kwi 2011, o 21:00

Szczeże jeszcze nic nie podłączyłem wyjołem narazie swuj i przełożyłem kolektor dolotowy z wtryskami i przepustnicą, jak chciałem do niego skrzynie załozyc zobaczyłem że umnie jest teń czujnik a w tamtym nie ma. No i teras mam dylemat bo nie wiem co z tym robić. A jak podepne pod niego komputer właśnie od tego silnika (2E) to nie wiecie może jak to wtedy jest z kompem pokładowym? I oczywiście czy wiązka od ADY moze pasować.
Rudy645
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lut 2011, o 01:05
Lokalizacja: Płock

Postprzez trollu » 24 kwi 2011, o 00:50

ogólnie to troche zagmatwane bo z tego co widzę chcesz złożyć do kupy blok 2E z osprzętem ADY. kolektor z przepustnicą, wtryski i przepływka od ADY nie pójdą na kompie od 2E ale znowu komp ADY nie pójdzie na słupku 2E bo o ile dobrze sie domyślam brak miejsca na czujnik położenia wału i kicha. tu inne sterowanie przepustnicą i wtryskami, tu brak mniemam najważniejszego czujnika bo niemal wszystko odpinałem u siebie i tylko bez czujnika położenia wału cisza. może znajdziesz jakiegoś magika, w końcu to stare sprzęty ale wg mnie nic z tego nie będzie bo razem to po prostu nie ma prawa działać. tak ogólnie to co Cie zmusiło do zmiany z ADY na 2E? nie masz dostępu do reszty gratów z 2E? prędzej byś chyba ożenił ADY z AGG
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Rudy645 » 24 kwi 2011, o 11:53

W moim wyleciały panewki dystansowe i rozwaliło wał, podstawe wału i za pewne blok, doszło do tego stopnia że wał blokuje i rozrusznik nie ma siły obrucić kołem zamachowym. A ten 2E pochodzi z mojego seata toledo, niestety nie mam już od 2E przepływki. I teraz zaczynają sie schody bo nie wiem co mam robić, chyb przelece sie po szrotach popatrze może znajde silnik albo blok w kturym jest miejsce na ten :cenzura: czujnik.
Rudy645
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lut 2011, o 01:05
Lokalizacja: Płock

Postprzez trollu » 24 kwi 2011, o 15:54

szukaj ADY lub AGG a jak nie to kompletuj graty do 2E, tyle że wg mnie 1 opcja lepsza
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości