Problem z czujnikiem oleju/ Pomóżcie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Glonek_krk » 6 maja 2009, o 18:14

Toldi napisał(a):ja też coś koło tego mam.

Ja jeżdże na mineralce bo ktoś wcześniej to wlał ale wracam na półsyntetyk.

Dla Ciebie moja rada - wlej albo mineralke, albo możesz zaryzykować półsyntetyk. Może skonsultuj to z mechanikiem? A jakim stanie masz uszczelki? Cieknie gdzieś silnik? I wlej Shella.


poscil mi simering od pompy wspomagania.. ale tam minimalnie po kropelce co jakis czas cieknie a tak pozatym to jest ok.
Glonek_krk
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4 maja 2009, o 23:06
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez Toldi » 6 maja 2009, o 21:08

Teraz tylko to już Twoja decyzja co zrobisz. ;-)
Avatar użytkownika
Toldi
Badacz tematu
 
Posty: 221
Dołączył(a): 24 lis 2007, o 18:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Eero » 7 maja 2009, o 09:41

Toldi napisał(a):1. Zmień olej na Shella'a albo chociaż na Castrola (choć u mnie w serwisie VW do takich aut cały czas leją syntetyk -> ja sam mam mineralke, ale wracam na półsyntetyk).


Z tymi olejami to jest wszystko nieźle pokręcone, woogle wszędzie są inne informacje. Np. na stronie shell http://www.shell.com/home/Framework?sit ... _0312.html jest olej mineralny Shell Helix Super High Mileage, piszą, że przeznaczony jest dla samochodów z dużym przebiegiem, czyli... powyżej 100 000 km.
Na stronie Castrola w wyszukiwaniu oleju, do takiego silnika jak mój zalecany jest pół-syntetyk Magnatec 10W-40, ale napisane, że dobry jest też mineralny Magnatec 15W-40. Natomiast przy opisie tego oleju mineralnego 15W-40 http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=7028718 piszą- Pewność eksploatacji samochodów starszych (powyżej 5 lat). A więc z tego wynika, że Golf III jest bardzo starym samochodem z dużym przebiegiem i należy lać mineralny, ale z drugiej strony poleca się do niego pół-syntetyk, a do niektórych silników nawet syntetyk, a sam mówisz, że w serwisie leją syntetyk, więc już zupełnie niewiadomo o co w tym wszystkim chodzi.
Eero
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 21:20
Lokalizacja: Północ

Postprzez Toldi » 7 maja 2009, o 11:22

Eero napisał(a):
Toldi napisał(a):1. Zmień olej na Shella'a albo chociaż na Castrola (choć u mnie w serwisie VW do takich aut cały czas leją syntetyk -> ja sam mam mineralke, ale wracam na półsyntetyk).


Z tymi olejami to jest wszystko nieźle pokręcone, woogle wszędzie są inne informacje. Np. na stronie shell http://www.shell.com/home/Framework?sit ... _0312.html jest olej mineralny Shell Helix Super High Mileage, piszą, że przeznaczony jest dla samochodów z dużym przebiegiem, czyli... powyżej 100 000 km.
Na stronie Castrola w wyszukiwaniu oleju, do takiego silnika jak mój zalecany jest pół-syntetyk Magnatec 10W-40, ale napisane, że dobry jest też mineralny Magnatec 15W-40. Natomiast przy opisie tego oleju mineralnego 15W-40 http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=7028718 piszą- Pewność eksploatacji samochodów starszych (powyżej 5 lat). A więc z tego wynika, że Golf III jest bardzo starym samochodem z dużym przebiegiem i należy lać mineralny, ale z drugiej strony poleca się do niego pół-syntetyk, a do niektórych silników nawet syntetyk, a sam mówisz, że w serwisie leją syntetyk, więc już zupełnie niewiadomo o co w tym wszystkim chodzi.


Że co? Auto 5 lat to stare? 100 tyś. kilometrów to duży przebieg? Jaką ścieme walą...
Avatar użytkownika
Toldi
Badacz tematu
 
Posty: 221
Dołączył(a): 24 lis 2007, o 18:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez arek ryba » 7 maja 2009, o 12:30

co do tej piszczacej kontrolki to napewno czujnik cisnienia ten biały. sam piszesz kupiłes go za 7 zł i napewno MADE IN GERMANY Z CHIN dodam ze miałem ten sam problem wymieniłem trzy czyjniki po 9 zł (200 km przejechałem i piska kontrolka) aż dorwałem orginał za 20 zł i teraz jest ok już od ponad roku. :super:
tu kupiłem orginał
http://czesci.samochodowe.intercars.com.pl/

[ Dodano: 2009-05-07, 12:32 ]
nie polecam oleju mobil M
polecam castrol 10w40
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości