Problem z dostawaniem paliwa podczas jazdy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z dostawaniem paliwa podczas jazdy

Postprzez BboyBulli » 2 mar 2009, o 22:20

czesc wszystkim.mam problem z golfem podczas jazdy gdy jade nagle spadaja mu obroty niezwazajac czy pedal gazu mam w desce.wymienilem niedawno filtr paliwa przewody są ok pompe w zbiorniku paliwa tez jest ok.pomozcie bo juz sam niewiem co to jest i jak sie do tego zabrac wogole.dziekuje z gory za kazda pomoc.
BboyBulli
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15 sty 2009, o 14:42
Lokalizacja: Kraków

Problem z dostawaniem paliwa podczas jazdy

 

Postprzez SotoM » 2 mar 2009, o 23:18

kolego na poczatek dobrze było by go podłączyć pod komputer...bo może być wiele różnych przyczyn. może ci nawet wtrysk klekac. a pompa jak była sprawdzana?? było sprawdzane ciśnienie paliwa przy samej pompie przed filtrem i za filtrem??
moze to też byc wina ze strony olektrycznej np:ukł. Wysokiego napiecia...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez BboyBulli » 14 mar 2009, o 17:13

Właśnie był podłączany do kompa wykazało ze błąd nastawnika przepustnicy niestety to jest nowszy typ przepustnicy i mechanik mówił ze wymienia się całą przepustnice.Wymienił więc całą i dalej to samo, zapali raz na jakiś czas i można się przejechać tylko kawałek.Podejrzewam że może to być tak jak twierdzisz coś z wtryskami.Drugą dziwna rzeczą jest to że jeździłem kilka godzin bez korka wlewu paliwa, ale to ponoć nic nie ma do tego, i po jakimś czasie zauważyłem ze dziwnie bak szczela.Po odpaleniu silnik przerywa dziwnie tzn dławi się.Pompa w zbiorniku byla wymieniana.Niestety nie sprawdzałem ciśnienia paliwa przed i za filtrem, muszę o to mechanika poprosić, ale pompa i tak nowa więc może podaje dobrze paliwo.Kable wysokiego napięcia byly wymieniane są w dobrym stanie.Może przewody są zapchane?I może banał pytanie ale jak zobaczyć czy wogóle dostaje paliwo?Mój problem jest wogóle dziwny bo bład nastawnika pokazywał się po przegazowaniu auta na biegu jałowym po każdym jego wykasowaniu.Po wymienieniu przepustnicy błędu nie było nawet po przegazowaniu.Miał może ktoś podobny problem?Dodam że mój silnik to 1.6 AEE 75 KM.Czy komp wykaże że coś nie tak z wtryskami?Czeka mnie wizyta u mechanika jeszcze raz i tak tylko że na przepustnice wydałem 720zł i dalej to samo.Chyba że problem tkwi w układzie paliwowym tylko?Przepraszam za haos w mojej wypowiedzi.Dzięki za każdy post i proszę o kolejne z pomysłami co z tym zrobić :-)I sorry za niedopilnowanie tematu niestety nie miałem czasu wogóle by coś robić z golfem i tak niechcący zapomniałemo moim temacie.Dziekuje i proszę o pomoc
BboyBulli
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15 sty 2009, o 14:42
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kermid » 14 mar 2009, o 17:26

A jak jęzdziłeś bez korka do wlewu paliwa to też przerywał?
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez BboyBulli » 14 mar 2009, o 17:33

Właśnie nie.Kiedyś mi się to tylko raz zdażylo.Problem się nasilił tak w sumie 2 tyg po jeżdżeniu bez korka.
BboyBulli
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15 sty 2009, o 14:42
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kermid » 14 mar 2009, o 17:39

Może ci się układ paliwowy zapowietrza i dlatego tak przerywa albo wtryskiwacz masz zapchany
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez BboyBulli » 14 mar 2009, o 17:43

Jak mogę sprawdzić czy wogóle dostaje paliwo?Bo jeżeli chodzi o te dwa wężyki co idą przy filtrze węglowym to tam tedy nie leci paliwo.Jeden z nich leci wlaśnie do przepusnicy.Nie mam wogóle o tym pojęcia więc staram się podsunąć jakiś pomysł tylko.Na kompie da się sprawdzić coś wogole z układu paliwowego?

[ Dodano: 2009-03-14, 16:45 ]
Niestety jestem zdany jeszcze raz na mechanika sam nie sprawdzę wtrysków.Ale układ paliwowy nie powinien się sam odpowietrzyć chodząc na biegu jałowym jakiś czas?
BboyBulli
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15 sty 2009, o 14:42
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kermid » 14 mar 2009, o 17:52

Powinien się odpowietrzać chyba że masz zatkany odpowietrznik przy zbiorniku
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez BboyBulli » 14 mar 2009, o 17:54

Ten odpowietrznik jak wygląda?Taki mały dzyndzelek schowany lekko przy gwincie co wchodzi korek do niego??Czy to jest tylko jakiś włącznik odpowietrzania??
BboyBulli
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15 sty 2009, o 14:42
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kermid » 14 mar 2009, o 18:01

Obrazek.Sam dokładnie niewiem gdzie on się znajduje bo nigdy z tym nie miałem problemów.Ta fotka może ci jakoś pomoże
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez BboyBulli » 14 mar 2009, o 18:08

Dzięki wielkie.To i tak zbieram pmysły by mechanikowi coś podpowiedzieć.Sam nawet nie ma gdzie tego robić.A czujnik Halla dokładnie za co odpowiada bo wyczytałem tu na forum o podobnych objawach i został wymieniony czujnik Halla i wszytko grało?Czy drogi jest taki pożadny czujniik?
BboyBulli
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15 sty 2009, o 14:42
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kermid » 14 mar 2009, o 18:22

Obrazek
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości

cron