spokojnie dasz rade. bedziesz potrzebował miernik uniwersalny [voltomierz napięcia stałego] i ewentualnie marker do zaznaczenia położenia tps-u na przepustnicy.
tutaj masz dokładną instrukcje
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147724
gdybyś coś regulował to obrysuj sobie markerm tps-a zeby mieć punkto doniesienie i ewentualnie do niego wrócić. mozesz tez schowac silniczek [wsunąć na maxa] i zmierzyć sobie napięcie na pinach 1 i 2 tps-a i zapamiętać jako napięcie odniesienia
[ Dodano: 2012-05-23, 21:01 ]aha ja dodatkowo jeszcze go odkrecilem i wyczyściłem delikatnie ścieżki i komorę w której pracuje ramię ze stykiem przepustnicy, który suwa się po ścieżkach oporowych tps-a, zabrudzenia było w postaci malutkich dorbinek podobnych to osadu ze ścierających się szczotek silnika