Problem z Gazem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z Gazem

Postprzez czarek » 14 maja 2008, o 16:48

Hm otóż od momentu zakupu zauważyłem coś dziwnego nawet trudne będzie do opisania ale spróbuje:)
Hm w momencie kiedy odpuszczam gaz w aucie i naciskam hamulec czuje taki jakby opór na heblu tak jak by przez chwile miał wciśniety gaz a po chwili zaczyna hamować normalnie.
Jeszcze jeden przykład w momencie kiedy wyrzucam na looz auto zaczynaja spadac obroty po czym przez chwile sie podnosza i znow spadaj do normalnego momentu....hm sam niewiem o co chodzi?? moze linka sie gdzies zacina??jesli ktos cos zrozumial prosze o pomoc
czarek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 17:42
Lokalizacja: Gdańsk

Problem z Gazem

 

Postprzez bilokus » 14 maja 2008, o 21:12

instalacja sekwencja? czy cos starego? i jakiego typu instalacja?
bilokus
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 maja 2008, o 20:43
Lokalizacja: Gliwice
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dziabi3 » 15 maja 2008, o 15:55

to przygasanie podczas zmiany biegu to zapogata mieszanka przez chwile tzn parownik jest za mocno rozkrecony a silniczek krokowy to niweluje przymykajac sie

i teraz gdy puszczasz gaz zmienia sie zapotrzebowanie na skład mieszanki i ilosc gazu wtedy silniczek krokowy sie zamyka tylko nienadązą lub za nisko sie zamknie i podnosi i tu masz efekt dziwnego przygasania


a to rozpędzanie silnika podczas hamowania to ten sam efekt tyle ze silnik nie zdążył sie zamknąć jeszcze i powietrze wpychane prze ped powietrza plus gaz nie zamkniety twozy mieszanek rozpędzającą silnik

ale jest inna sprawa możesz mieć lewe powietrze bo sam gaz po zamknieciu przepustnicy czyli puszczeniu pedału gazu nie powinien rozpędzać motor tylko go przyduszac jak to ci opisałem na początku tylko różnice może wnosicie ped powietrza wciskany w dolot


porostu jedz na nastawę bo gaz albo jest tragicznie źle wyregulowany albo jest nieszczelność lub jakieś magiczne rozwiązania ktoś zrobił

ja miałem podobnie z tym przygasaniem podczas zmiany biegu ale to wynikło z moich extremalnych nastaw lpg które musiałem poczynic bo miałem lewe powietrze

może jak kupowałes samochód to miał defekt tylko koleś rozkręcił reduktor by dawał duzo gazu
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez czarek » 16 maja 2008, o 10:37

hm dziękuje bardzo:) w pon jade na regulację i może coś pomogą :)Swoją drogą myślałem że tylko w moim aucie dzieją sie cuda:P

[ Dodano: 2008-05-16, 10:38 ]
Dodam tylko ze nie jest to sekwencja tylko gaz II typu. Hm sekwencja nie potrezbna chyba przy mono wtrysku
czarek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 17:42
Lokalizacja: Gdańsk


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 31 gości