Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.
Moderator: Moderator
przez czarek » 14 maja 2008, o 16:48
Hm otóż od momentu zakupu zauważyłem coś dziwnego nawet trudne będzie do opisania ale spróbuje:)
Hm w momencie kiedy odpuszczam gaz w aucie i naciskam hamulec czuje taki jakby opór na heblu tak jak by przez chwile miał wciśniety gaz a po chwili zaczyna hamować normalnie.
Jeszcze jeden przykład w momencie kiedy wyrzucam na looz auto zaczynaja spadac obroty po czym przez chwile sie podnosza i znow spadaj do normalnego momentu....hm sam niewiem o co chodzi?? moze linka sie gdzies zacina??jesli ktos cos zrozumial prosze o pomoc
-
czarek
- Berbeć
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 17:42
- Lokalizacja: Gdańsk
przez bilokus » 14 maja 2008, o 21:12
instalacja sekwencja? czy cos starego? i jakiego typu instalacja?
-
bilokus
- Berbeć
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 9 maja 2008, o 20:43
- Lokalizacja: Gliwice
- Rocznik: 1995
- Silnik: 2000
- Paliwo: PB
- Nadwozie: 3-drzwiowe
przez dziabi3 » 15 maja 2008, o 15:55
to przygasanie podczas zmiany biegu to zapogata mieszanka przez chwile tzn parownik jest za mocno rozkrecony a silniczek krokowy to niweluje przymykajac sie
i teraz gdy puszczasz gaz zmienia sie zapotrzebowanie na skład mieszanki i ilosc gazu wtedy silniczek krokowy sie zamyka tylko nienadązą lub za nisko sie zamknie i podnosi i tu masz efekt dziwnego przygasania
a to rozpędzanie silnika podczas hamowania to ten sam efekt tyle ze silnik nie zdążył sie zamknąć jeszcze i powietrze wpychane prze ped powietrza plus gaz nie zamkniety twozy mieszanek rozpędzającą silnik
ale jest inna sprawa możesz mieć lewe powietrze bo sam gaz po zamknieciu przepustnicy czyli puszczeniu pedału gazu nie powinien rozpędzać motor tylko go przyduszac jak to ci opisałem na początku tylko różnice może wnosicie ped powietrza wciskany w dolot
porostu jedz na nastawę bo gaz albo jest tragicznie źle wyregulowany albo jest nieszczelność lub jakieś magiczne rozwiązania ktoś zrobił
ja miałem podobnie z tym przygasaniem podczas zmiany biegu ale to wynikło z moich extremalnych nastaw lpg które musiałem poczynic bo miałem lewe powietrze
może jak kupowałes samochód to miał defekt tylko koleś rozkręcił reduktor by dawał duzo gazu
-
dziabi3
- Members
-
- Posty: 513
- Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
- Lokalizacja: ewewefwef
przez czarek » 16 maja 2008, o 10:37
hm dziękuje bardzo:) w pon jade na regulację i może coś pomogą
Swoją drogą myślałem że tylko w moim aucie dzieją sie cuda:P
[ Dodano: 2008-05-16, 10:38 ]Dodam tylko ze nie jest to sekwencja tylko gaz II typu. Hm sekwencja nie potrezbna chyba przy mono wtrysku
-
czarek
- Berbeć
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 17:42
- Lokalizacja: Gdańsk
-
-
-
Powrót do Silniki benzynowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 31 gości