Problem Z Golfem III 1.6 KAT

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem Z Golfem III 1.6 KAT

Postprzez T1 » 14 lip 2008, o 20:56

Witam.
Od jakiegos czasu mam problem z moim golfem a mianowicie podczas jazdy (roznie po 10km albo po 50km) w pewnym momencie zaczynaja wariowac obroty i gasnie i jak zgasnie to nieraz odpali na strzal a nieraz musze odczekac jakis czas i dopiero uda mi sie go odpalic.
Czy ktos wie co jest nie tak?


Z gory dzieki za pomoc.
T1
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 20:51
Lokalizacja: WLKP

Problem Z Golfem III 1.6 KAT

 

Postprzez marko1967 » 14 lip 2008, o 22:04

T1, może to być czujnik hala bo jeżeli on padł to też są takie obiawy jak opisałeś
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pro100 » 14 lip 2008, o 22:11

Mam ten sam problem co Ty :zalamany: fakt że nie powtarza mi się to tak często jak Tobie tfuu odpukać. Mi też ludzie mówią że są to objawy czujnika hala powiem więcej "podobno" mój golfik był na kompie i właśnie wykazało że czujnik jest walnięty. Niestety obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na zakup czujnika. Czy wie ktoś ile może kosztować taki czujnik? Czy zamiennik ma jakieś wady? Bo z tego co widziałem to zamienniki około 120zł natomiast orginał 300zł. :shock:
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marko1967 » 14 lip 2008, o 22:21

Pro100, z tego co ja sie oriętuje to czujnik kosztuje od 70zł do 120 zł
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez T1 » 15 lip 2008, o 11:23

a czy ten czujnik jest taki sam jak np. w silniku 1.4 lub 1.8 ?
T1
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 20:51
Lokalizacja: WLKP

Postprzez $kubi » 18 lip 2008, o 20:29

ja mam ten sam problem, dziś odebrałem golfa z warsztatu - podłączony był pod kompa i wymieniono czujnik Halla. Wracając poszedłem do sklepu (po 4 min) a kiedy znów wsiadłem do auta to nie chciał zapalić :/ kręcił ale nie zapalał. Jak zapalił zrobiłem kilka KM żeby sprawdzić czy gaśnie - nie zgasł, gasiłem go pare razy i zapalał. Po powrocie do domu zgasiłem go znów przekręciłem stacyjke i zapalił, ale kiedy po minucie wyjełem kluczyk ze stacyjki po czym włożyłem i chciałem odpalić znów kręcił i nie zapalał. Wniosek taki że jeśli go zgasze a kluczyk zostanie to OK ale jeśli kluczyk wyjmę to pali po paru min.
Czy może to być wina cewki ?

ps. czujnik kosztuje 150zł
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez PiJey88 » 18 lip 2008, o 21:02

$kubi, w poprzednim miałem cos takiego, okazało się ze cewka dostawala przebicia, wczesniej wymieniałem cały aparat zapłonowy, kable i czujnik polozenia wału, niepotrzebnie wydawalem kase tylko
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez $kubi » 19 lip 2008, o 23:42

Ile dałeś za cewke? Niby mechanik mówił ze ją oglądał, polewał wodą żeby sprawdzić czy nie ma przebicia itd no i twierdzi że jest dobra. Do tego teraz po wymianie czujnika halla wywala błąd czujnika na odpalonym aucie a na zapłonie błędu nie ma :|
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez Pro100 » 31 lip 2008, o 22:13

Witam moj VW juz jest zdrowy :) Mialem ten sam problem... Na poczatku co jakies 100km a pozniej co 2km... zaczelo mnie to denerwowac... Pojechalem do mechanika wada okazal sie aparat zaplonowy...

Pozdrawiam Pro100
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lizardking » 4 sie 2008, o 16:22

Kolego T1 Sprawdź czy nie jesteś przypadkiem posiadaczem osławionego silnika AEE bo jeżeli tak to pomoże ci jedynie wymiana serwoprzepustnicy Magneti Marelli za drobne 650 PLN. Właściwie to nawet to może nie pomóc. Ten silnik to ogromna porażka koncernu VW. Sprzedaj to najlepiej jakiemuś frajerowi i kup 1.8
Mędrcy znają wszystkie pytania a głupcy wszystkie odpowiedzi.
lizardking
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 15:25
Lokalizacja: Konin

Postprzez T1 » 5 sie 2008, o 10:26

lizardking napisał(a):silnika AEE


Ja mam ABU
T1
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 20:51
Lokalizacja: WLKP

cd

Postprzez rutek182 » 5 sie 2008, o 10:55

tez mialem takie objawy az w czwartek jak mi zgasl to nie odpalil. myslale mze to czujnik halla bo szwankowal mi wczesniej ale sie okazala cewka (ja dalem 160zł) za nową i od tamtej pory wszystko jest ok .

a czemu Uwazasz ze silnik AEE to lipa ....ja na niego nie narzekam dopiero 1 raz mnie zawiódł z tą cewką a takto od 1.5 roku nic. a i nie jedna osoba jechala i kazdy chwalił g ze jak na 1.6 75KM chodzi nielze.
-=RuTeK=- VW Golf III

WCI & GD


MK3 97` Jokier

==> http://www.golf3.pl/topics2/golf-3-ruto-vt11728.htm <==
Avatar użytkownika
rutek182
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 16:51
Lokalizacja: WCI= CiechanóW \ Gdańsk

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości