Problem z Golfikiem - Pomocy :(

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z Golfikiem - Pomocy :(

Postprzez b3z3rk3r » 23 maja 2009, o 00:14

A Wiec Tak Na poczatku chcialem wszystkich pozdrowić :)

Moj problem pojawil sie jak zrobiłem "dwie rundki do miedzyzdroji" gdzie wrocilem do szczecina i zaczela swiecic sie lampka oleju ( sprawdzilem wskaznik bagnetowy bylo z 5 mm oleju na nim !! ) wiec tak ... co moze byc przyczyna ?? miske wymienialem , czujnik oleju tez bo z niego lecial olej ... sprawdzalem jeszcze rure wydechowa ma czarną sadzę . Wlac jakiegos doktora ?? dziekuje bardzo za odpowiedz :)
b3z3rk3r
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Problem z Golfikiem - Pomocy :(

 

Postprzez jarekddz » 23 maja 2009, o 00:35

Ja podczas kontrolnych oględzin też zauważyłem mniejszą ilość oleju -_-
3 tys km temu zmieniałem olej, jeżdżę bardzo często... wiem, że mi olej cieknie z dekla, ale żeby z maksimum spadło aż na minimum na bagnecie?? Ile mniej więcej mi ubyło?
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez b3z3rk3r » 23 maja 2009, o 00:45

dodam ze jezdzilem na castrolu 15w40 mam nadzieje ze to nie pierscienie poszly :/:/:/ nie jestem przygptpwany finansowo na taką zabawę :(
b3z3rk3r
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez napster » 23 maja 2009, o 10:07

Sprawdz sobie wszystkie uszczelki no ogolnie wszystko a dopiero na koncu jak juz wszystko bedziesz wiedzial i mial sprawdzone mniej pod uwage pierscienie ale watpie, mialem taka sama sytuacje jak zobaczylem ze w garazu mialem pelno oleju na ziemi, okazalo sie ze musialem wymienic uszczelke spad glowicy no i caly silnik byl z oleju ale juz wszystko ok pierw sobie obejz wszystko dokladnie a poxniej mniejmy nadzieje ze to nie pierscienie pozdrawiam.
Nie Ma To Jak Moja Golfina :)))
Avatar użytkownika
napster
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 10:17
Lokalizacja: Zdzieszowice

Postprzez SotoM » 23 maja 2009, o 11:10

zależy też na jakie obroty go nakrecacie - bo przy wysokich obr ma prawo brać olej - pierścień nie zdanża oleju zebrac z gładzi cylindra do tego spalanie oleju moze byc spowodowane zużyciem uszczelniaczy zaworowych...
po za tym jesty kilka rodzaji czujników cisnienia oleju - zależą one od ciśnienia niskiego i wysokiego i przy jakim cisnieniu mają podawać sygnał...takze to tez nie ma ze kupisz 1szy lepszy czujnik do golfa i bedzie wszystko ładnie fafać.
ale moze byc tak ze u ciebie położyła sie pompa olejowa...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez golfik60 » 23 maja 2009, o 11:34

sprawdz śrube w misce olejowej może tam cieknie
Avatar użytkownika
golfik60
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 5 mar 2008, o 00:48
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez jarekddz » 23 maja 2009, o 23:38

no Ja czasem kręcę go do 4tys, albo więcej jak mam nerwa :zdegustowany:
Taki odgłos silnika i szybkość Mnie trochę uspokaja :oops:
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości