problem z mocą golf 3 2.0l benzyna

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z mocą golf 3 2.0l benzyna

Postprzez djdiabel666 » 10 lut 2009, o 22:55

Witam czy ktos wie moze jakie moga byc przyczyny niedzialajacego czujnika cisnienia oleju lub temperatury oleju, mam golfa 3 rok 92 poj 2.0 benzyna ( bez lpg) problem jest mianowicie taki ze samochod gdy jest zimny dziala bez zazutu lecz gdy na liczniku pojawi sie temperatura oleju 52 stopnie samochod zaczyna skakac na obrotach i niema mocy. Powiem ze sprawdzalem kable wysokiego napiecia i sa ok, świece, bezpieczniki, odlaczylem nawet alarm od zaplonu, silniczek krokowy jest nowy, wymieniona sonda, pompa paliwa, i przeczyszczona przepustnica. lecz problem nadal istnieje. czy to moze byc przyczyna czujnika cisnienia oleju ( i gdzie on moze sie znajdowac?) czy czujnika temperatóry oleju? Powiem tylko ze jakis czujnik zwiazany z olejem tuz nad filtrem oleju wymienilem. Moze to jakas inna przyczyna. Prosze o Pomoc i Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
djdiabel666
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 lut 2009, o 22:27
Lokalizacja: szczecin

problem z mocą golf 3 2.0l benzyna

 

Postprzez SotoM » 10 lut 2009, o 23:55

to sprawdź jeszcze zapłon....
mozesz zrobić adaptację przepustnicy... - odłącz + od akumulatora na min. i potem go podłącz i odpal motor i niech pracuje do momentu aż załączy sie wentylator... to czasami bardzo duzo daje. bynajmniej mi kiedyś w 2E jak miałem jakieś braki mocy tak zrobiłem i auto zaczeło normalnie jeździć...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez djdiabel666 » 11 lut 2009, o 00:03

widzisz bo zapomnialem dopisac ze wczesniej przy 2000 obrotów zapalala mi sie kontrolka oleju powyzej 2000 obr. gasla. wymienilem ten czujnik przy filtrze oleju i sytuacja sie powtórzyla , spróbuje zrobic tak jak mówisz. Z gory dzieki za pomoc.
Avatar użytkownika
djdiabel666
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 lut 2009, o 22:27
Lokalizacja: szczecin

Postprzez SotoM » 11 lut 2009, o 00:32

podjedź gdzieś na warsztat na spr. cisnienia oleju... a czujnik kupiłes taki jak miałes?? bo jest dużo różnych rodzaji czujników i kazdy ma inne cisnienie... i czasami bywa tak ze dobry to nie znaczy ze dobry. jeszcze jeden czujnik ciś.oleju- niebieski z tego co pamietam powinien byc z boku głowicy nad krućcem wodnym nad skrzynia biegów...

[ Dodano: 2009-02-10, 23:34 ]
mozesz podjechac do Wujcika oni sie zajmują VW dobra firma...moze tam ci pomoga...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez djdiabel666 » 11 lut 2009, o 12:43

Zrobilem tak jak mowiles z odlaczeniem akumulatora i niestety nic nie pomoglo,
bylem u mojego mechanika ( na ul, 26-kwietnia 81 gosc specjalizuje sie w vw) powiedzial ze to moze byc przeplywomiez powietrza lub jakis czujnik przepustnicy, jezeli chodzi o przeplywomiez mowil ze zamkne sie w 400zł to niby najwiecej ile mnie to moze kosztowac razem z robocizna. a co do czujnika tego co wymienilem napewno jest dobry bo koles w sklepie motoryzacynym w komuterze grzebal i jeszcze zamawial przy mnie, nawet wykrecilem mu ten czujnik i przynioslem na wzór. zobacze co to bylo jak wstawie auto do mechsanika wtedy napisze dokladnie jaka byla przyczyna aby inni uzytkownicy mogli skozystac z tego. Jak macie jeszcze jakies sugestie prosze pisac.
Avatar użytkownika
djdiabel666
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 lut 2009, o 22:27
Lokalizacja: szczecin

Postprzez SotoM » 11 lut 2009, o 23:26

zmień jeszcze ten czujnik cisnienia oleju co jest w głowicy kolor niebieski...
może tez masz zasyfiona pompe oleju a w najgorszym przypadku panewki mają dośc życia...
a ten mechanik w ogole ci go podłanczał pod komputer... jak masz oryginalne 2.0 to powinien sie połaczyć z ECU

[ Dodano: 2009-02-12, 08:38 ]
:-) a sprawdzałeś w ogole stan oleju w silniku?? :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez djdiabel666 » 12 lut 2009, o 14:26

narazie bylem z nim pogadac, poniewaz niemam kasy jak dostane wyplate przyjade do niego. i wszystkiego sie dowiem co do podlanczania pod komputer to podlaczyl i jest ok.
Avatar użytkownika
djdiabel666
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 lut 2009, o 22:27
Lokalizacja: szczecin

Postprzez SotoM » 12 lut 2009, o 23:38

djdiabel666, chodzi mi o cisnienie oleju - weź sobie kawałek przewodu , zarób go z 2uch stron tak aby go połaczyć z przewodem od niebieskiego czujnika w głowicy(2gi od ciśnienia oleju) a drugi koniec kabelke do minusowej klemy akumulatora - i zobacz co bedzie sie działo...czy dalej to cisnienie oleju bedzie ci pikać przy tych 2000obr...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez djdiabel666 » 16 lut 2009, o 18:43

Siemka powodem mojego problemu z brakiem mocy byl czujnik przepustnicy, Pozdrawiam!

[ Dodano: 2009-02-16, 17:44 ]
a co do kontrolki oleju miales racje pompa oleju Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
djdiabel666
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 lut 2009, o 22:27
Lokalizacja: szczecin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości