Problem z mocą na gazie i obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z mocą na gazie i obrotami

Postprzez bartsor » 29 kwi 2008, o 09:38

Witam kolegów,
Mój silnik to 2,0 8V 115KM, w lutym założyłem instalację (sekwencję) i po 2 miesiacach jeżdżenia zauważyłem pewien problem. Mianowicie pomimo już 2 regulacji auto jest słabsze na gazie ale tylko na pełnej butli! Im mniej gazu w butli tym jest zrywniejsze. Myślałem, że jestem przewrażliwiony ale kolega którego posadziłem za kółkiem jest tego samego zdania (też jeździ "trójką" GTI). Wie ktoś może co jest grane?

Inny problem mam od pewnego czasu z obrotami, tzn. wolne obroty są w porządku, nie pływają ale co pewien czas po wciśnięciu sprzęgła spadają do 400, 200 obrótów, parę razy mi nawet zgasł. Sprawdziłem tarczę i docisk - w porządku. Silnik krokowy chyba też w porządku skoro wolne obroty trzymają sie na poziomie 850. Problem występuje tylko w momencie wdepnięcia sprzęgła. Normalnie "zgupłem" i nie wiem w czym problem.

Dzięki za ewentualną pomoc.
Avatar użytkownika
bartsor
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Chełmek

Problem z mocą na gazie i obrotami

 

Postprzez dziabi3 » 29 kwi 2008, o 17:04

problem ze strata mocy to moze byc sprawa reduktora albo zle wyregulowanego albo złe dobranego lub uszkodzonego

a z tym sprzęgłem to pewnie podczas jazdy wciskasz sprzęgło i wiatr wdmuchuje ci we wlot powietrza i zalewa ci sie gazem i gaśnie.. wykręć wlot odwrotnie niż kierunek jazdy
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez bartsor » 30 kwi 2008, o 10:05

no ok. z tym reduktorem być może faktycznie mnie zrobiono w trąbę, chociaż kolega, ten który również jeżdzi GTI zakładał identyczną instalację w tym samym warsztacie dosłownie dzień wcześniej i jemu po regulacjach autko chodzi jak burza. Choć jego silnik to 2E a mój AGG. Z tego co się orientuję mój powinien trochę lepiej się zbierać i na benzynie to się potwierdza.

Jeżeli chodzi o Twoją poradę w sprawie sprzęgła to wybacz ale nic z tego nie zrozumiałem. Co ma wiatr we wlocie powietrza (którym?) do zalewania paliwem? Zapomniałem w poprzednim poście napisać, że te problemy z obrotami występują zarówno na gazie jak i na benzynie. Byc może faktycznie skurczybyk bierzę mi gdzieś lewe powietrze... Muszę to sprawdzić.
Avatar użytkownika
bartsor
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Chełmek


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 27 gości