Witam kolegów,
Mój silnik to 2,0 8V 115KM, w lutym założyłem instalację (sekwencję) i po 2 miesiacach jeżdżenia zauważyłem pewien problem. Mianowicie pomimo już 2 regulacji auto jest słabsze na gazie ale tylko na pełnej butli! Im mniej gazu w butli tym jest zrywniejsze. Myślałem, że jestem przewrażliwiony ale kolega którego posadziłem za kółkiem jest tego samego zdania (też jeździ "trójką" GTI). Wie ktoś może co jest grane?
Inny problem mam od pewnego czasu z obrotami, tzn. wolne obroty są w porządku, nie pływają ale co pewien czas po wciśnięciu sprzęgła spadają do 400, 200 obrótów, parę razy mi nawet zgasł. Sprawdziłem tarczę i docisk - w porządku. Silnik krokowy chyba też w porządku skoro wolne obroty trzymają sie na poziomie 850. Problem występuje tylko w momencie wdepnięcia sprzęgła. Normalnie "zgupłem" i nie wiem w czym problem.
Dzięki za ewentualną pomoc.