problem z moca

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z moca

Postprzez piotrus23 » 23 kwi 2008, o 22:06

witam mam golfa z silnikiem 1.8 abs i mam taki problem,a mianowicie mam strasznie zamulony silnik poniewaz wczesniej mniałem golfa 75km i szedł lepiej niz ten,wymieniłem juz nawet sprzegło a i zauwazyłem jednom rzecz jak silnik jest zimny to ma moc takom jak powinien ale jak sie troche zagzeje to juz nie obroty idom a predkosc nie co myslicie

[ Dodano: 2008-04-24, 20:36 ]
no panowie podpowiedzcie cos
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

problem z moca

 

Postprzez piotr0488 » 25 kwi 2008, o 10:18

sprawdz czy nie masz zapchanych filtrow, czy w wezykach nie masz powietrza, powiom wody (plynu w chlodnicy) i czy olej nie jest do wymiany...
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrus23 » 25 kwi 2008, o 19:12

myslisz ze olej tak broi
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez marko1967 » 25 kwi 2008, o 19:30

piotrus23, a ruszałeś zapłon może jest przestawiony
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez przemo » 25 kwi 2008, o 20:09

piotrus23 mam ten sam problem co i ty taki sam silnik mam i nie za barzdzo ma moc ja u siebie troche przyspieszałem zapłon i wtedy chciał jechać miał moc tyle ze za barzdo wył silnik bo szkoda troche motoru i zdecydowałem sie zmniejszyc ten zapłon podpinałem pod kompa i mi wykazało czujnik halla ale to sprawdzałem na zapłonie a na odpalonym nie i pewnie na odpalonym by tego błedu nie było bo wtedy silnik pracuje a drógi błąd to był sonda lambda ale to był bład sporadyczny zwarcie do masy i sie wykasował. troche mnie denerwóje ze niema mocy bo musze go katować zeby jechał :-|
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez piotrus23 » 26 kwi 2008, o 09:01

przemo napisał(a):piotrus23 mam ten sam problem co i ty taki sam silnik mam i nie za barzdzo ma moc ja u siebie troche przyspieszałem zapłon i wtedy chciał jechać miał moc tyle ze za barzdo wył silnik bo szkoda troche motoru i zdecydowałem sie zmniejszyc ten zapłon podpinałem pod kompa i mi wykazało czujnik halla ale to sprawdzałem na zapłonie a na odpalonym nie i pewnie na odpalonym by tego błedu nie było bo wtedy silnik pracuje a drógi błąd to był sonda lambda ale to był bład sporadyczny zwarcie do masy i sie wykasował. troche mnie denerwóje ze niema mocy bo musze go katować zeby jechał :-|
tak jak u mnie jak go ostro krece to jakos tam pójdzie ale ogólnie to muł sam juz nie wiem gdzie szukac
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez mariomc » 26 kwi 2008, o 20:50

witam Panowie miałem identyczny problem w 2.0 na zimnym ok a po rozgrzaniu dupa blada.... macie ochote to poczytajcie, okazało sie ze to przepływomierz tak szkodzi...pozdro

[ Dodano: 2008-04-26, 20:50 ]
http://www.golf3.pl/-vt4983.htm#35571
mariomc
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 22:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piotrus23 » 26 kwi 2008, o 21:11

no tak tylko ze ja nie mam przepływki
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

traci moc

Postprzez trójeczka » 1 maja 2008, o 19:56

witam
mam podobny problem z moim golfem III, 94 r., 1.6., benzyna. Nagle w trakcie jazdy traci moc. Czasami pomaga zmiana biegu na niszy, dodanie gazu - wtedy dostaje "kopa" i jedzie dalej, a czasami to nie pomaga - wtedy slabnie coraz bardziej i gasnie. Po zgasnieciu odpala prawie od razu i bez problemu. "Dolegliwosc" objawia sie z rozna czestotliwoscia, czasami moge przejechac 400 km bez problemu, a innym razem po przejechaniu np. 6 cos go przytyka. Poszukujac przyczyny wymienilam (oczywiscie za rada mechanika): cewke zaplonowa, pompe paliwa, sonde lambde, obudowe aparatu zaplonowego i palec, przekaznik nr 18. Mechanik nie ma juz innych pomyslow. Dodam jeszcze, ze wszystkie filtry w aucie mam w miare nowe, nowe sprzeglo, tlumiki, akumulator. Prosze o pomoc!
trójeczka
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 kwi 2008, o 15:16
Lokalizacja: świdnica

Postprzez lukasz824 » 7 maja 2008, o 18:30

Witam,
Miałem problem z golfem 1.6 100 KM. NIe miał mocy, nie wkręcał się na obroty. Na LPG było wszystko ok. Po wypięciu przepływomierza miał moc ok, ale niestabilne obroty na biegu jałowym. Wyciągnąłem przepływomierz i wyczyściłem go. Jest teraz wszystko ok. Ma dobrą moc i porządnie się wkręca. Oszczędziłem troszke kasy na tym.

Należy wyciągnąć przepływomierz razem z obudową filtra, wykręcić go, wyciągnąć siatkę ochronną którą należy przeczyścić z syfu, i sam czujnik przepływomierza. Nie miałem śrubokręta na gwiazdkę z dziurką więc... wykręciłem kombinerkami. Znajdziecie tam dwa delikatne druciki. U mnie były zasyfione. Zamoczyłem szmatkę w rozpuszczalniku, założyłem ją na śrubokręt i delikatnie przetarłem te czujki. Był wyraźnie widoczny brud.
No i teraz działa i śmiga.
Sprawdźcie to bo może akurat. Nic to nie kosztuje i niczego nie ryzykujecie.

Pozdrawiam!
lukasz824
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 09:33
Lokalizacja: Tenczynek

Siemka

Postprzez Czarny1978 » 7 maja 2008, o 19:12

Ja miałem podobny problem, okazało się że wyczyściłem przepustnice ultra fioletem i jak ręką odjoł. Polecam.
Czarny;-)
Avatar użytkownika
Czarny1978
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 19:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez piotrus23 » 8 maja 2008, o 17:10

byłem na kompie patrzcie VAG-COM Version: Release 303.1

Chassis Type: 1H - A3 VW Golf III
Scan: 01,02,03,08,12,15,25,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 1H0 907 311 C
Component: 1,8l R4 MONO D31
Coding: PMC 01
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A

Skipping Address 15-Airbags

End ------------------------------------------
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości