przez klaudek669 » 7 mar 2015, o 12:23
Thorsten, odwrotnie. Pin 9 rozłącza masę przy dobrym ciśnieniu, a pin 8 zwiera do masy przy dobrym ciśnieniu.
Pin 9 wystarczy odłaczyć, kontrolka wtedy na włączonym zapłonie będzie migała a nie świeciła ciągłym światłem, a po odpaleniu ładnie zgaśnie jeżeli ten drugi czujnik z pinu 8 prawidłowo poda sygnał (mase). Natomiast podając mase na 8 pin a 9 przy liczniku puszczając wolny pozbawiamy się całkowicie kontroli ciśnienia oleju.
marcin23051 upewnij się jeszcze przed zabiegiem że dobrze założyłeś czujniki, łatwo je pomylić bo jeden rozwiera masę, a drugi zwiera do masy przy prawidłowym ciśnieniu. Jeśli założyłeś dwa zwierające, dwa rozwierające, albo pomylone będą to takie rzeczy będą się działy.
Najłatwiej sprawdzić czujnik miernikiem na zgaszonym silniku który jest który. Licznik też wykrywa błędne połączenie, na włączonym zapłonie kontrolka ciśnienia oleju miga, a przy sprawnych czujnikach powinna świecić światłem ciągłym.