Problem z mrugającą i pikającą kontrolką smarowania

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez GolfiarzJR » 8 mar 2015, o 18:49

VolDan, Tak czy siak zauważy dym z tyłu ;/ , nie powiem ten dzwiek jest denerwujący moze i dobrze zrobiłes ale uważaj ;)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez pietrasiak2 » 18 mar 2015, o 11:01

marcin23051 napisał(a):Wymienilem juz wszystkie trzy na nowe. Problem niestety pozostal. Kupilem te czujniki nie najtansze. W chwili obecnej chcialbym tylko pozbyc sie tego pikania. Chce usunac ten glosniczek z licznika ale za bardzo nie wiem jak. Zastanawiam sie tez czy nie bedzie to mialo wplywu na dzialanie licznika.

Z tego co przerobiłem to zgodzę się , że może szwankować licznik , który może wadliwie czytać "chwilowe" obroty i ciśnienie.Ważne też są kolory założonych czujników do modelu , olablowanie. Ale w 3 przypadkach (tak miałem) winnym był zawór w pompie . Po prostu za szybko się otwiera i przy wejściu na obroty chwilowo spadnie ciśnienie w układzie , czujnik to wychwyci . Manometr nie . Dlatego po przegazowaniu na ok 3000 rpm problem ustaje.
:-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości