Problem z mrugającą i pikającą kontrolką smarowania

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z mrugającą i pikającą kontrolką smarowania

Postprzez marcin23051 » 3 lut 2015, o 22:00

Witam. Mam golfika z silnikiem 1,8 wersja GT z 1993 roku. Borykam się od przeszło roku z strasznie męczącym problemem a mianowicie z zapalającą się i pikającą kontrolką smarowania. Samochód był już u kilku mechaników i niestety problem nie znika. Po sprawdzeniu ciśnienia oleju okazało się, że jest wszystko ok. Wymieniłem też wszystkie trzy czujniki oleju oraz sam olej, to ostatnie wymieniam co roku. Wlewam olej Mobila mineralny. Zapalanie tej kontroliki występowało kiedyś podczas hamowania silnikiem lecz gdy wdusiło się sprzęgło i przegazowało się to przestawało, po pewnym czasie ten zabieg już nie pomagał. gdy ostatnio wymieniłem olej to znowu przegazowanie pomaga i zauważyłem również, że włącza się ta kontrolka na obrotach ok 2200. Elektryk stwierdził, że przyczyną może być licznik. Czy jest to możliwe ? Mił może ktoś podobny problem,

[ Dodano: 2015-02-04, 12:07 ]
Prosze bardzo o pomoc.
marcin23051
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 lut 2015, o 00:18
Lokalizacja: Krotoszyn

Problem z mrugającą i pikającą kontrolką smarowania

 

Postprzez martinfp » 4 lut 2015, o 12:30

mam to samo sprawdzałem ciśnienie i jest ok więc nie zwracam na to uwagi tyle mechaników go oglądało i nic
martinfp
Badacz tematu
 
Posty: 274
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 10:52
Lokalizacja: Zabrze/Gliwice

Postprzez łukasz1983 » 4 lut 2015, o 12:56

marcin23051 napisał(a):Wlewam olej Mobila mineralny.
To może być przyczyna.Mobil jak najbardziej,ale 10W40.
Jaki masz filtr oleju (jego marka)
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez martinfp » 4 lut 2015, o 13:11

łukasz1983 napisał(a):
marcin23051 napisał(a):Wlewam olej Mobila mineralny.
To może być przyczyna.Mobil jak najbardziej,ale 10W40.
Jaki masz filtr oleju (jego marka)


Ja mam wlany 15w40 filtr z filtrona
martinfp
Badacz tematu
 
Posty: 274
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 10:52
Lokalizacja: Zabrze/Gliwice

Postprzez GolfiarzJR » 4 lut 2015, o 15:48

Jak tylu mechaników sprawdzało to albo oni są do dupy albo po prostu licznik ma jakiś błąd , włóż inny licznik i daj znac czy dalej pika i swieci , jak tak to wyciagnij kontrolke i buzzer jak masz wszystko w porządku z silnikiem jeśli nie chcesz slyszeć tego nieznośnego dzwieku
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez martinfp » 4 lut 2015, o 23:25

GolfiarzJR napisał(a):Jak tylu mechaników sprawdzało to albo oni są do dupy albo po prostu licznik ma jakiś błąd , włóż inny licznik i daj znac czy dalej pika i swieci , jak tak to wyciagnij kontrolke i buzzer jak masz wszystko w porządku z silnikiem jeśli nie chcesz slyszeć tego nieznośnego dzwieku


Silnik na 100% ok ten dzwięk to porażka trzeba będzie sprawdzić licznik tak jak mówisz
martinfp
Badacz tematu
 
Posty: 274
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 10:52
Lokalizacja: Zabrze/Gliwice

Postprzez marcin23051 » 4 lut 2015, o 23:28

Filtr mam z mana. Mysle ze to nie jest zly filtr choc znawca nie jestem.
marcin23051
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 lut 2015, o 00:18
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez GolfiarzJR » 5 lut 2015, o 08:22

martinfp, Sam mialem taki problem , poradzilemnsobie droga wiesniaka ale przynajmniej nie denerwuje , daj znac co z tym licznikiem.
marcin23051, wymien licznik na inny i daj znac co sie dzieje
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcino1 » 6 lut 2015, o 17:26

kolego ja stawiam na czujnik bo ja mialem ten sam problem przy vento 1.8 naprawde teraz czesci nowe sa kiepskiej jakosci ja wymienilem 4 razy dopiero za piatym razem udalo mi sie kupic dobrej jakosci czujniki i problem znikl a uwierz mi ze walczylem z pol roku pompe olejowa wymienialem filtry oleju i olej itp jezdzilem od mechanika do mechanika zaden mi nie pomogl w koncu sam znalazlem przyczyne ja bym sprobowal kupic gdzies na szrocie uzywki z orginalu i sprawdzil wtedy nie duzy koszt a warto sprobowac ;-)
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez VolDan » 6 lut 2015, o 19:38

licznik, czujnik przewód do czujnika ew ciśnienie oleju. po wykręceniu czujnika zobacz czy jest mokry, jak jest znaczy ze ciśnienie w głowicy ma.
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin23051 » 5 mar 2015, o 22:59

Witam ponownie. Dzisiaj znowu odebrałem auto od mechanika. Jeździł z podłączonym manometrem. Stwierdził, że, przy zimnym silniku ciśnienie jest 4,5 atmosfery a przy rozgrzanym do temp 90 stopni cisnienie jest 1,1. Czy to jest dobry wynik ? Mam pytanko czy idzie odłączyć ten głośniczek który piszczy, a jeżeli tak to jak to zrobić ?
marcin23051
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 lut 2015, o 00:18
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez VolDan » 6 mar 2015, o 11:10

Mniejsze cisnienie na cieplym ??? Eeeeeee czy to nie powinno byx na odwrot ?
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron