problem z niskimi obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z niskimi obrotami

Postprzez Adam świderski » 14 wrz 2007, o 15:58

Witam
Byłem dzisiaj u mechanika który pracuje w serwisie VW no i spotkał się wcześniej z falującymi obrotami.Okazało się że prawdopodobnie u mnie walnięte jest oprogramowanie i trzeba wgrać je na nowo.Ja mam w 1.6 AEE oprogramowanie Magneti Marelli i jutro jadę do serwisu żeby wgrali to oprogramowanie na nowo.Mam nadzieję że wtedy będzie już ok.Aha i prawidłowe wolne obroty dla tego silnika to około 800. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 20 wrz 2007, o 20:38 przez Adam świderski, łącznie edytowano 1 raz
Adam świderski
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 wrz 2007, o 15:42
Lokalizacja: Rumia

problem z niskimi obrotami

 

Postprzez lukas1107 » 15 wrz 2007, o 12:46

pisałem już o tym wyczyść przyjacielu przepustnicę
lukas1107
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 09:07
Lokalizacja: pszczyna

Postprzez Adam świderski » 15 wrz 2007, o 16:12

przepustnica jest wymieniona,a do tego aparat zapłonowy,swiece,kable,a nawet uszczelka pod głowicą i wciąż nie jest tak jak być powinno.Przy wyrzucaniu biegu obroty skaczą i opadają i nieraz silnik gaśnie.Nie wiem co jeszcze może być przyczyną.
Adam świderski
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 wrz 2007, o 15:42
Lokalizacja: Rumia

Postprzez marko1967 » 15 wrz 2007, o 20:53

Siema ja myśle że to mogą być zamałe obroty na biegu jałowym bo powinny miec od 850 do 900 obrotów i w czasie jazdy podczas zmiany biegów zdejmujesz noge z gazu i silnik gaśnie spróbuj przesunąc tak aparat zapłonowy na włączonym silniku aby wzrosły do podanej przezemnie wartości ale nie jestem pewien pozdrawiam
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez karlito » 16 wrz 2007, o 09:45

kolaga dobrze mowi, to stanowczo za male obroty. szybka regulacja powinna pomoc, jesli nie sprawdz jeszcze sonde lambde, ale zacznij od obrotow
Avatar użytkownika
karlito
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 22:38
Lokalizacja: sie biora dzieci

Postprzez aros87 » 16 wrz 2007, o 13:46

Jam mam dokladnie ten sam problem, niskiew obroty na biegu jalowym, jak nalezy przesunac ten apara zaplonowy i gdzie on sie znajduje?
aros87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 4 wrz 2007, o 16:53
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez marko1967 » 17 wrz 2007, o 11:37

Witam aros87 aparat zapłonowy jest tam gdzie schdzą się wszystkie kable od wysokiego napięcia to znaczy od świec zapłonowych wchodzą w kopułkie pod którą jest palec zapłonowy a cał ta puszka to aparat zapłonowy luzujesz nie wykręcasz i obracasz albo w prawo lub w lewo w jedną strone kręcisz to spadają obroty a w drugą rosną nie pamiętam co jest w którą ale sam zauważysz i pamiętaj aby po regulacji obrotów dokręcić aparat zaplonowy tymi śrubami co poluzowałesś życze pozytywnej regulacji pozdrawiam
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez aros87 » 17 wrz 2007, o 14:39

marko1967, dzieki za profesjonalna podpowiedz, ide zobaczyc co uda mi sie z tym zrobic :mrgreen:
aros87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 4 wrz 2007, o 16:53
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez Redrick » 17 wrz 2007, o 16:13

ja jak mówiłem jednemu mechanikowi żeby mi podkrecił obroty bo mam 600 to powiedział ze u mnie obrotami reguluje komputer i recznie sie nie da silnik 1.6 AEE co wy na to
Avatar użytkownika
Redrick
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 14 lip 2007, o 19:14
Lokalizacja: Szamotuły

Postprzez dziabi3 » 17 wrz 2007, o 22:02

jesli sie kreci kopułką to niezmienia sie obrotów tylko wyprzedzenie zapłonu który tylko oddziałowywuje na obroty poniekąd

polecam raczej nie tykac zapłonu

a od wolnych obrotów jest pewien mechanizm elektroniczny na którym sie ustawia wolne obroty przynajmniej u mnie jest tak

polecam lektóre SAM NAPRAWIAM GOLF3
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez thomas » 18 wrz 2007, o 17:32

[

z kopułaka nie kombinuj to komputer steruj obrotami silnika jesli masz 1.6 AEE mareli 97r to 650 obr sa dobrymi obrotami dla tego slinka taki ten sinik jest ja sie juz tez nad tym kiedys głowiłem nie martw sie tez niewiem czemu tak ma byc? ale tak poprostu chyba ma byc
piekorz
thomas
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4 wrz 2007, o 17:55
Lokalizacja: Czechowice

Postprzez marko1967 » 18 wrz 2007, o 23:17

witam - Redrick - dziabi3 - thomas napisali że wolnymi obrotami steruje komputer to prawda ale sama regulacja jest dość skomplikowana i potrzeba dużej wiedzy aby to ustawić oczywiście nikomu z was nie ujmując jego wiedzy dlatego pisałem o aparacie bo to jest dość prosty zabieg i z reguły w dużo przypadkach pomga delikatne ruszenie aparatem zaplonowym pozdrowienia dla ekipy golfiarzy
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości