problem z obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez SIENIU » 11 sty 2009, o 20:06

200zł za podłączenie kompa to jakaś paranoja u mnie cena zaczyna się od 30zł A przepustnice znajdziesz na końcu linki od gazu może to pomoże http://www.golf3.pl/topics28/mk3-faqfalujace-obroty-gasniecie-auta-na-wolnych-obr-itp-vt10880.htm
Avatar użytkownika
SIENIU
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 03:38
Lokalizacja: BOGATYNIA

 

Postprzez fejsik » 11 sty 2009, o 21:11

co do ceny kompa to ja tylko tak slyszalem ze tlye sie bierze ale mam nadzieje ze az tyle mnie to nie wyniesie wielkie dzieki za linka do tej przepustnicy jutro sam sprobuje ja wyczyscic czuje ze to ona jest winna jeszcze raz wielkie dzieki jutro napisze co i jak
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Zaba2 » 12 sty 2009, o 13:53

Napisz jak roziazesz problem bo sam to mam. Tylko nie wymien odrazu pol silnika i nie mow ze pomoglo tylko pokolei i sprawdz ktora to czesc :-D Moze oszczedze na Tobie :lol:
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez fejsik » 13 sty 2009, o 18:13

no i juz po sprawie(mam nadzieje) bylem na diagnostyce i wykrylo mi dwa bledy : sonda lambda i zapchana pzrepustnica za lamdbe dalem 160zl. a za robocizne 120zl....jak narazie odpukac autko smiga super :-) dziekuje wszystkim za pomoc . pozdrawiam
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Edek12345 » 13 sty 2009, o 18:40

czyli rada dla wszystkich innych :!: :!: :!: Najpierw :cisza: trzeba jechać na kompa :cisza: :cisza: :cisza:
Piszę poprawnie po polsku.


Mój golf >>>> moj-golf/gofer-1-6-cl-europe-t9691.html <<<<
Avatar użytkownika
Edek12345
Members
 
Posty: 636
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 11:53
Lokalizacja: Siedliska koło Stróż

Postprzez Jacol » 14 sty 2009, o 15:18

Ja podpialem pod komputer to nie bylo bledow, wiec obstawiam przepustnice bo pracuje nie rowno no i przy mocniejszym dodawaniu gazu ponizej 2tys obrotow przerywa. Swiece nowe, filtr oleju, paliwa nowe, olej nowy.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez fejsik » 15 sty 2009, o 22:35

sluchajcie jednak nei jest dobrze problem nie zniknal !!!auto na zimnym silniku nie chce palic zeby odpalic musze odpalac gazujac i jeszcze chwile go pogazowac dopeiro wchodzi an obroty bylem znowu na kompie i okazalo sie ze przepustnica koles powiedzial ze myslal ze przeczyszczenie wyustarczy ale okazuje sie ze nie i mowi ze musze wymienic przepustnice koszt ok 200-300zl <zalamka> mam juz dosc tego golfa ........ :zly:
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Jacol » 15 sty 2009, o 22:38

Uszczelka pod pokrywa wtrysku wymieniona ? Moze podstawa wtrysku ? W kacie zaplonu nikt nie grzebal ?
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez KristoF » 16 sty 2009, o 00:29

fejsik, bo masz silnik AEE z wtryskiem wielopunktowym.W tych silnikach sie syfi przepustnica ale jak nie zareagujesz odpowiednio wcześnie to może sie uszkodzić.
Niestety nie ma konkretnej recepty na to jak często ją sprawdzac i czyścić.Ja mam monowtrysk i nie mam takich problemów.Przy monowtrysku moze szwankowac conajwyżej potencjometr obciążenia i silniczek krokowy.Dla sprawdzenia podłącza sie pod komputer ale błędy trzeba traktować z dystansem.Zamiast wymieniać pół auta czasem wystarczy spradzić przewodnośc przewodów i styków bo może akurat w tym tkwi przyczyna.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez fejsik » 16 sty 2009, o 22:04

ehh no nie wiem mechanik powiedzial ze przepustnica jest uszkodzona mnie tez sie to nie podoba ale niestety nie znma sie na autach i musze sie zdac na komputer teraz szukam przepustnicy jak zalozenie nowej nie podziala to sie chyba zalamie i bede przeklinal tego golfa......
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Jacol » 16 sty 2009, o 22:16

Dzisiaj, po 4 dniach nie ruszania auta z podworka, odpalilem go i skakal jak szalony od 600-1000rpm na jalowym. Rozgrzal sie do 100C, zrobilem 20km po miescie i rwal z dolnych obrotow tez jak szalony. O 13:00 odstawilem go na podworko. O 19:00, odpalilem go na 20 min tak jak zawsze kiedy wyjezdzam, pochodzil sobie i jak ruszylem w miasto to smigal pieknie. No do cholery nie wiem co z nim jest. Magia. Jutro wroci do normy pewnie i beda mu falowaly obroty tak jak zwykle czyli dosyc lekko.

BONUS jaki zauwazylem: po 10 minutach pracy na jalowym, jak wlaczylem cieple na maksa, nawiew na 3 to bardziej kopci ;D Filtr oleju, paliwa zmieniony, do tego nowe swiece i w baku zwykly v-power.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez fejsik » 16 sty 2009, o 23:00

Jacol widze ze mamy te same problemy .... mnie jeszcze zastanawia uszczelka pod glowica ??? ale ona nie moze byc uszkodzona bo wczesniej nie mialem zadnych problemow silnik pracowal rowno bez falowan a teraz jest katastrofa...hmmm a co do tego mechnaika co mi robil diagnostyke to powiedzial ze jak kupie przepustnice to wymieni mi ja za darmo w ramach tego ze od razu tego bledu nie wykryli tylko kazali czyscic tak wiec napewno koles chce dobrze bo przeciez na mnie nie zarobi
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 15 gości