problem z obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez KristoF » 16 sty 2009, o 23:22

fejsik napisał(a):co do tego mechnaika co mi robil diagnostyke to powiedzial ze jak kupie przepustnice to wymieni mi ja za darmo w ramach tego ze od razu tego bledu nie wykryli tylko kazali czyscic tak wiec napewno koles chce dobrze bo przeciez na mnie nie zarobi

chyba że sam ją uszkodził przy czyszczeniu. :-P
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

 

problem z obrotami

Postprzez Mody87 » 17 sty 2009, o 11:29

Wiatm. Mój problem polega na tym ze po odpaleniu auta odrazu wskakuje na bardzoi wysokie obroty i cały czas się utrzujmują..poprostu jak bym wcisnoł pedał gazu i nei puszczał...z linka gazu jest wszystko wporządku..jaka moze byc inna przyczyna??
Mody87
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8 lip 2008, o 18:20
Lokalizacja: Ruda ślaska

Postprzez mani51 » 17 sty 2009, o 11:51

Mody87 napisał(a):jaka moze byc inna przyczyna??


długo tak masz? Robiłeś coś przy samochodzie czy tak samo się nagle stało?

mi to wygląda na zacięty silniczek krokowy ewentualnie sterownik tak go ustawia na podstawie jakichś błędnych danych...a może sama przepustnica się zacięła...sprawdź czy dźwignia przepustnicy z taką małą śrubką regulacyjną opiera się na trzpieniu silniczka krokowego...a tak właściwie to jaki masz ten silnik? bo 1,4 były różne

http://www.golf3.pl/topics28/zdjecia-si ... t14332.htm
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Rot » 17 sty 2009, o 20:19

fejsik, też mam ten problem u siebie jak opisywałeś na początku, komp też wykazał mi sondę i nastawnik przepustnicy. Dodatkowo wymieniłem kable i cewkę, która padła (bo na początku obstawiałem, że to ona bo była pęknięta a kable miały przebicia). Przepustnice czyściłem ale nic to nie pomogło, teraz jak przyszła zima to było jeszcze gorsze wiec odłączyłem sondę (która i tak nie działała) i sterownik działa w trybie awaryjnym i auto śmiga dobrze bez problemów (tylko zamulony jest trochę). W przyszłym tygodniu zakładam nową sondę i będę testował.
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Przemas33 » 18 sty 2009, o 02:01

Ja mam też problem z obrotami. Nie jest to co dziennie ale często. Jak jadę wolniutko z 10 na godzinę albo jak stoję na światłach to obroty są na 500, 400 i auto się trzęsie.Jak jadę normalnie albo 30 na godzinę jest ok. Ostatnio w czasie jazdy przełączyłem z gazu na benzynę przyciskiem i usłyszałem jak obroty lecą silnik przerywał i potem wszedł spowrotem na obroty ale niewiele brakowało, żeby zgasł. Czy to może być przepustnica czy ta nastawnica? Mam jednopunkt AAM 1,8. I jeszcze jedno wjechałem na parking ostatnio spadły grubo poniżej 900 a jak wyłączyłem ogrzewanie i radio wróciły. Poradźcie coś bo w poniedziałek idę do magika na sprawdzenie. Pozdrawiam
Przemas33
Przemas33
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12 gru 2007, o 01:04
Lokalizacja: Konin

Postprzez fejsik » 18 sty 2009, o 19:16

znacie jakeis tanie sklepy motoryzacyjne prosze o linki lub nazwy

[ Dodano: 2009-02-04, 19:49 ]
jest tragedia wlasnie suzkam przepustnicy i okazuje sie ze nie ma zamiennikow a oryginal kosztuje 1300zl ponoc wyszedl drugi oryginal ale produkowany przez siemensa i kosztuje 850zl ludzie czy to jest mozliwe co mam robic???????
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PaNdA » 12 lut 2009, o 12:47

hej ja ma takie same obiawy :shock: jak kolega fejsik za jadnym razem odpalam i niema wogóle ssania gaśnie przy puszczeniu pedału gazu dopiero ja sie nagrzeje to jest dobrze a za drugim razem przy odpalenu z wciśniętym pedałem przyśpieszenia wejdzie na obroty na 1100 i powoli zejdzie na 900 :shock: te same objawy! w serwisie mi najpierw powiedzieli że sterownik silnika jest uszkodzony i odczytuje na odwrót temperatury ale najpierw mówili właśnie coś o czujniku położenia przepustnicy wydaje sie że chcieli mnie zrobic na cacy wymieniłem sterownik silnika i te same objawy :shock: moim zdanie to ten czujnik położenia przepustnicy robi błąd...pytałem sie o niego w sklepie kosztuje 254zł :shock: i najgorsze że jest to kompletny zestaw razem z przepustnicą :cry: ..pozdrawiam!!!
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez saladrus » 12 lut 2009, o 13:29

u mnie też obroty wariowały . . . a przyczyną była wilgoć!!!
więc wziąłem WD40 i spryskałem całą komorę silnika , kable itp.
i się uspokoił...
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez napster » 16 mar 2009, o 21:50

mi też falowaly obroty golfie no i przyczyna bylo tak, czujnik tem powietrza i wody, czujnik biegu jałowego no i mialem walnieta sonde po wymianie wszystko cacy gra i obroty mam stale 900
Nie Ma To Jak Moja Golfina :)))
Avatar użytkownika
napster
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 10:17
Lokalizacja: Zdzieszowice

Postprzez Jacol » 16 mar 2009, o 21:52

Obroty powinny byc okolo 800.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez dycha » 16 mar 2009, o 23:16

Witajcie

Mam taki sam silnik czyli 1.6 AEE i jest zamontowana tam przepustnica MAGNETI MARELLI czyli włoskie łajno i to pada najczęściej.Miałem też z tym kłopoty,falujące obroty góra dół albo nie chciał zapalić,lub brak ssania na zimnym silniku.Byłem z tym problemem w serwisie który zajmuje się tymi przepustnicami, koleś z warsztatu podłączył pod komputer i niestety stwierdził że wymiana przepustnicy, nadmienię że świece i kable wymieniałem przepustnica była wyczyszczona kilka razy i dalej było to samo.Może w Twoim przypadku albo komputer zgubił nastawy i trzeba jeszcze raz wgrać wszystkie ustawienia.Odłączałeś akumulator?Bo jak miałeś odłączony akumulator to mógł komputer zgubić nastawy. Wyczyścić na sam początek przepustnicę.Znajduje się ona pod obudową filtra powietrza musisz zdjąć obudowę filtra i zobaczysz przepustnicę. Musisz delikatnie się z nią obchodzić, są specjalne płyny do czyszczenia takich rzeczy,i tylko szmatka i pędzelek i benzyna ekstrakcyjna jak nie masz takiego płynu w sprayu.Odchylasz przepustnicę i czyścisz wszystko do czysta tak żeby lśniła w środku.W razie czego pisz.Koledzy w tych modelach 1.6 AEE obroty to 650 obr/min
Avatar użytkownika
dycha
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 20:29
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez bartgti III » 17 mar 2009, o 13:46

Witam widzę że nie jestem sam mam podobny problem z tym że ja mam silnik 2.0 ADY 8V ale u mnie problem nie jest aż tak tragiczny .Więc u mnie falowanie obrotów wygląda podobnie ale gdy stoje są takie skoki obrotów z 950 na 1000 takie jak by szarpnięcia na jednym s forum przeczytałem że mogą to być pozapiekane wtryski ,czujnik położenia wału.Wziąłem sprawy w swoje ręce i wgrałem nową mapę wymieniłem filtr powietrza przepływke sprawdziłem (jest OK)kable wysokiego razem ze świecami sonda też ok i jak tu czytam to pozostało mi tylko sprawdzenie tej przepustnicy znajomy mechanik mówił mi żebym ją wymontował i przeczyścił benką ekstrakcyjną i właśnie mam pytanie czy to czyszczenie przepustnicy coś da czekam na ODP?????
bartgti III
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 16:10
Lokalizacja: Konin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 14 gości