problem z obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Jacol » 17 mar 2009, o 13:57

Szarpniecia w moim silniku byly spowodowane stara kopulka i palcem.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

 

Postprzez bartgti III » 17 mar 2009, o 14:13

Witam dzięki za rade ale mi chodzi o takie szarpnięcia na jałowym biegu mam wersje 3 drzwiową i gdy otworzę drzwi to na drzwiach czuć co jakiś czas takie mocne drgania za chwile ustaje pochodzi dobrze i znów wracają te skoki
bartgti III
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 16:10
Lokalizacja: Konin

Postprzez Jacol » 17 mar 2009, o 14:29

Ja u siebie mialem to samo, dodatkowo jeszcze szarpal w czasie jazdy przy przyspieszaniu. Okazalo sie, ze byla peknieta kopulka i bylo przebicie. Wymien kopulke, palec, koszt nie duzy a w moim wypadku jak eka odjal. Ojciec mi kupil kable a stare oryginalne byly dobre. Teraz mam je na sprzedaz.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez bartgti III » 17 mar 2009, o 15:04

Wiesz co powiem ci że parę razy zdażyło się że mi szarpnął ale nie zawsze może to rzeczywiście kopułka wymienie jak coś od razu daj znać czy się poprawiło czy nie dzięki ;-)
bartgti III
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 16:10
Lokalizacja: Konin

Postprzez Jacol » 17 mar 2009, o 15:14

Ja podjechalem akurat do intercarsu bo mieli palec Beru, kopulke Boscha i wymienilem to od reki pod sklepem. Roznica niebo a ziemia a tez na poczatku myslalem, ze to przepustnica, krokowiec, swiece (nowe ngk vline), podstawa wtrysku, uszczelki, odma - rozkrecilem wszystko, wyczyscilem, wymienilem, przepustnica byla czysta jak lza a dalej przerywal. Okazalo sie, ze najprostszej rzeczy nie sprawdzilem czyli palca/kopulki i niepotrzebnie rozkrecalem pol auta.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez bartgti III » 17 mar 2009, o 15:18

No u mnie nie ma krokulca w tych silnikach jest cewka i przepływka hitachi ale zaraz mykam po kopółke a z palcem duzo zabawy jest czy tylko jedna śróbka ??
bartgti III
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 16:10
Lokalizacja: Konin

Postprzez Jacol » 17 mar 2009, o 16:04

U mnie w ABU to zdejmujesz kopulke, ktora sie trzyma na dwoch zaczepach, podobnie jak obudowa rozrzadu lub filtra powietrza, ukazuje sie palec, ktory jest poprostu wciskany. Aby go wyciagnac, trzeba go wypiac poprostu, najlepiej podwazyc srubokretem (uwaga, moze sie zlamac i odprysnac w oko) lub zlapac kombinerkami i wyciagnac. Nowy trzeba mocno wcisnac az uslyszy sie klik i zaskoczy.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez paniczxl » 17 mar 2009, o 19:07

U mnie w 1.6 ABU obroty też dziwnie się zachowują. Jak się troche nagrzeje to na światłach jak stoję wahają sobie między 850 a 1200 obr/min. Wcześniej gasł to mechanik wymienił czujnik halla i palec ale takie wahania już zostały. I co robić?
paniczxl
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 17 mar 2008, o 19:47
Lokalizacja: Białystok

Postprzez czorny27- » 17 mar 2009, o 22:12

no to panowie podlaczam sie pod tamat zaczelo sie od tego ze w trasie zgasl mi kilka razy podaczs jazdy na 2 biegu wbijalem 1 spoko 2 i gasl od czego to moze byc.teraz ustalo ale czasami jest tak ze jak jade wbijam 1 pozniej 2 na poczatkowo go muli ewidentnie nie ma mocy jak wcisne pedal gazu to szarpie i wskakuje na obroty i idzie co moze byc nie tak :kwasny: :kwasny: :?: :?:
czorny27

aktualne foto str.1
zlot PleszeVW str.27
nowe kolo na sezon 2009 brock B5 16'' str.19,polerka rantu str.20
sesja sezon 2009!!! str.22!!!
recaro gti edition str.17!!
foty sezon 2008 str.8!!!!!!!!!!!
zlot golf3.pl str.6!!!
Avatar użytkownika
czorny27-
Members
 
Posty: 720
Dołączył(a): 25 paź 2007, o 18:20
Lokalizacja: kutno

Postprzez bartgti III » 20 mar 2009, o 00:35

Witam koledzy wymieniłem palec i kopółke i nic żadnej różnicy macie jeszcze jakies pomysły ja jeszcze tak myślałem nad paskiem rozrządu może przy zakładaniu coś spiep..... no została jeszcze przepustnica sonde lambdy też wczoraj sprawdziłem nie ma żadnych błędów czyta ładnie ale troche mnie niepokoiło odczyt mapy na 3 wtryskach podawał ładnie paliwo a jeden troche więcej dawał gdy odpaliłem auto drugi raz i znów oglądałem dawkowanie na wtryskach wszystko było ok sam nie wiem
bartgti III
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 16:10
Lokalizacja: Konin

Postprzez dycha » 20 mar 2009, o 10:23

Witaj

Przeczytaj mój opis ze strony 3 podałem co będzie przyczyną.Załączę zdjęcie przepustnicy i odpisz czy ty masz taką samą,stawiam na przepustnicę. Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
dycha
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 20:29
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez fejsik » 20 mar 2009, o 12:01

juz 3 miesiac leci a moj problem nie zniknal jezdzilem bo jezdzilem myslalem ze sie wszystko unormuje i w sumie bylo troszke lepiej zrobilo sie cieplej rano krocej trzeba bylo gazowac i juz tak nie gasl ale stala sie rzecz dziwna w niedziele po odpaleniu auta na rozgrzanym jzu silniku naraz auto zgaslo i do dzis go nie odpalilem nie wiem co sie stalo koledzy mowia ze to moze byc cewka ...to tak jakby paliwo nie dochodzilo albo iskry nie bylo mam juz dosc tego golfa jutro ma przyjechac kolega kolegi ponoc zna sie na autach zobaczymy co on powie...co do mechanikow to zadnemu juz nie ufam i do zadnego nie pojade to zlodzieje i oszusci :!:
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości