Problem z obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez damax2000 » 28 gru 2007, o 14:03

Witam serdecznie, mam podobny problem, ale pojawiło mi sie to od czasu gdzy w moim Golfie zagoscila instalacja LPG.
NA BENZYNIE:
Auto szarpie na wolnych obrotach na luzie, obroty 900
NA GAZIE:
Auto ma obroty 1000, podczas przyspieszania i puszczeniu pedalu przyspieszenia powinno hamowac silnikiem a mi od czasu do czasu tak jakby samo gazu dodalo, mechanicy mowia mi ze przepustnica mi sie sama otwiera. Obroty nie schodzą liniowo.
Mechanik od gazu twierdzi ze silnik krokowy nawali (ciekawe od czago, przed LPG auto bylo w 100% sprawne) a mi sie wydaje ze nie umia mi wyregulowac tej przepustnicy, moze sa jakies inne knify, nie wiem, też prosze o pomoc.
Pozdrawiam
JEŻDŻE GOLFEM, NOSZE NA SOBIE GOLF, GRAM W GOLFA, JESTEM CAŁY JAK GOLF
damax2000
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 11:13
Lokalizacja: Katowice

 

Postprzez bartgti III » 16 wrz 2008, o 16:11

Witam mój problem wygląda dokładnie tak samo jak założyciela tematu z tym że ja mam silnik 2.0E 8V ADY i od pewnego czasu zaczeło mi się dzia c coś takiego.Auto zakupiłem rok temu i zaraz po kupnie wymieniłem przepływomierz auto spisywało się świetnie ale ostatnio zauważyłem lekkie skoki na wolnych obrotach tzn:rozgrzany silnik obr950 i co jakiś czas nie regularnie jest taki skok do 980 ale gdy przełącze auto na LPG(sekwencja STAGE 300)auto przestaje fiksowac .Zauważyłem nieduże pekniecia na rurze dolotowej opkleilem je tasma ale to chyba nic nie daje prosze o pomoc
bartgti III
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 16:10
Lokalizacja: Konin

Postprzez rudy » 17 wrz 2008, o 12:52

jezeli chodzi o falowanie na wolnych obrotachto mialem to u sibie przyczyna byłaa zabrudzona prepustnica trzeba ja delikatnie przeczyscic benzynką ipoczekać aż przeschnie .jednoczesnie mam pytanie czy dolna osłona silnika od golfa 1.8 bedzie pasowaćdo golfa 1.6
Avatar użytkownika
rudy
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 12:23
Lokalizacja: Załuki

Postprzez vasyl00 » 24 wrz 2008, o 19:16

wszyscy mowia na poczatku o np:silnik krokowy kable swiece kopulka i inne takie a moze to jest blad ktory mialem zaraz po kupnie golfika
czujnik polozenia przepustnicy moze to jest przyczyna
ja w swoim golfiku juz tez z powodu obrotow i przerywania pracy silnika zmienilem na poczatek swiece i kabelki potem kopulke pojechalem na komputer pokazalo silnik krokowy wiec kupilem podrube getz za 150 pln ale z roczna gwarancja
po miesiacu znowu to samo
komputer
wykazalo czujnik polozenia przepustnicy czyscilem pryskalem specjalami w sprayu i dalej nic
kupilem na szrocie caly monowtrysk za 150 zalozylem po uprzednim przeczyszczeniu podpiolem kabelki i poszko
odpukac do dzis spokoj
pozdrawiam vasyl00
vasyl00
Avatar użytkownika
vasyl00
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 29 cze 2008, o 07:52
Lokalizacja: Gliwice/Sośnica

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 34 gości