Problem z obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z obrotami

Postprzez MaGiCzNy » 30 lis 2010, o 20:36

Witam Kolegów ;-)
Mam otóż pewien problemik. Tyczy się to silniczka 2E. Dotyczy to głownie obrotów na biegu wstecznym. Przejawia się to tym, że jak wrzucę wsteczny i zaczynam cofać to niezależnie jak sprzęgło mam wciśnięte obroty skaczą jak głupie. Czyściłem już (tak jak w innych tematach doradzali) krokowca, przepustnice, przepływomierz i nic.
Problem powiększa się gdy zacznie padać. Wtedy skoki obrotów są ogromne. Dodam też, że dzieje się to jak cofam i gdy nacisnę sprzęgło dojeżdzając do skrzyżowania np. Za to gdy silnik się nagrzeje do 90-100 stopni tego nie ma, ale gdy już się ochłodzi zaczyna na nowo.
Mam nadzieję, że w miarę jasno opisałem mój problem i mam nadzieję, że ktoś pomoże :-)

Pozdro ;-)
MaGiCzNy
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 wrz 2010, o 17:46
Lokalizacja: CNA

Problem z obrotami

 

Postprzez prezesik » 1 gru 2010, o 00:35

Wilgotne dni i stary niedomagający układ zapłonowy może skutkować takimi szopkami. Wymień kopułkę, palec i kable WN. A napewno problem ustąpi. Stare kable zapłonowe jak są wilgotne to mają przebicie, iskra skacze po kablach. Jak będzie bardzo ciemno, np w garażu to uruchom zimny silnik, aby występowały te objawy o których piszesz i patrz na kable i kopułkę, będziesz miał okazję widzieć dyskotekę.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pablomed » 1 gru 2010, o 19:48

poza sprawnym układem zapłonowym - jak już to posprawdzasz bardzo istotne jest żeby było dobrze ustawione wyprzedzenie zapłonu, oraz idealna szczelność całego dolotu łącznie z odmą
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MaGiCzNy » 3 gru 2010, o 16:50

Kopułka, palec, przewody, świece zmienione i nic (świece i przewody NGK, a palec i kopułka BOSCHA)...
Na wstecznym dalej tak skaczą... Poprawa jak dojeżdżam do skrzyżowania i wciskam sprzęgło w celu redukcji, obroty już tak nie skaczą. Spadną do 400-600 i zaraz na normalne wracają na 900.
Coś innego to musi być ale coo :niepewny:
MaGiCzNy
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 wrz 2010, o 17:46
Lokalizacja: CNA


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości