Problem z odpalaniem.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z odpalaniem.

Postprzez przemek2604 » 17 sie 2011, o 17:48

Problem zaczął sie gdy zabrakło mi benzyny na rozpałkę i przękreciłem trochę na powietrzu i wydaje mi sie ze zassał powietrza. Teraz zeby odpalic potrzebuje z 10 sec i jak bede w krotkim okresie czasu odpalal to od razu przy większej przerwie znów są problemy;/ Co mogło się stać i jak to naprawic?;/ pompka pracuje okej bo zdjąłem przewód i włożyłem go do karnisterka to zaraz po zapłonie paliwo zostaje wstrzykiwane;/ A do tego gdy tak kręce czuć jak go zalewa bo aż benzyną smierdzi;/ Co mu sie zrobilo?;)

[ Dodano: 2011-08-19, 01:33 ]
ref;/ pomocy
This Is Just The Begining... Moje Mk3
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Problem z odpalaniem.

 

Postprzez skud23 » 22 sie 2011, o 20:29

witam.
Mam ten sam silnik i od pewnego czasu taki sam problem. po prostu nie chce mi zapalić i czasami muszę go kręcić parę dobrych minut z wciśniętym gazem do podłogi i wtedy zapali ale często się zdarza ze nie odpala. wtedy muszę czekać z godzinkę i próbować ponownie. Po dłuższym kręceniu w kabinie czuć benzynę.
pomocy
skud23
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 lip 2011, o 16:18
Lokalizacja: dzierżoniów

Postprzez rawracer » 22 sie 2011, o 21:50

pewnie zaciagnelo caly syf z baku....
zacznijcie od wymiany filtra paliwa.
uzyjcie tez nastepnie srodka/dodatku do paliwa czyszczacego uklad paliwowy w tym wtrysk.
sprawdzic kompresje gdyz syf ktory poszedl mogl porzadnie przypalic sie na zaworach.
na poczatek-zdjac przewod doprowadzajacy paliwo do wtrysku i krecic i obserwowac jak podaje.
rawracer
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 13:55
Lokalizacja: Kielce

Postprzez przemek2604 » 30 sie 2011, o 21:45

zrobiłem tak jak doradzałeś z przwodem ;p odpialem na poczatku podajacy z baku i do karnisterka no to elegancko paliwo podawał tylko jakies male syfki byly . potem spialem podajacy z odprowadzajcym i przepompowalem caly uklad parenascie dobrych sekund i na nowo to samo. Fakt filtr paliwa nie zmienilem. Postaram sie jak najszybciej bo uciazliwe jest to krecenie xD a co mnie najbardziej dziwi ze nie non stop to robi tylko jak postoi dluzej niz 10-20min to już krecic musze na zimnym i po odpaleniu zgaszeniu i ponownym odpaleniu w ciagu 10min jest wszystko idealnie ;P Filtr paliwa pomoc może?:)
This Is Just The Begining... Moje Mk3
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Postprzez skud23 » 31 sie 2011, o 06:02

rozwiazalem moj problem :)
okazało sie że mam zrąbany czujnik temperatury. komputer myslał ze jest -30 stopni i podawal za bogatą mieszanke co powodowało zalaniem świec. odpiolem wtyczke i zapalił na dotyk i tak jest do teraz. Zdaje sie ze przez odłaczenie czujnika silnik zachowuje sie jakby byl caly czas na ssaniu.
Trzeba bedzie pomysleć o kupieniu nowego czujnika.
pozdrawiam
skud23
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 lip 2011, o 16:18
Lokalizacja: dzierżoniów

Postprzez przemek2604 » 1 wrz 2011, o 14:05

no tak ale u mnie to nie dziala ;/ mi jakby cos powietrza zlapalo i nie chce sie odpowietrzyc i cofa mi paliwo. jutro kupie filtr paliwa to powiem wam czy pomoglo;/ jesli nie to dalsze rady mile widziane.
This Is Just The Begining... Moje Mk3
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron