Problem z odpaleniem 1.4 AEX

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem 1.4 AEX

Postprzez daniel0593 » 11 gru 2014, o 23:32

Witam Forumowiczow.
Jak w temacie. Mam problem z odpalenie mojego MK3. Bylem u mechanika, podlaczylismy do kompa i wykazalo jedynie blad Sondy Lambda. sprawdzal parametry rozne i mowil ze wszystko jest w porzadku. Przy dlugim kreceniu i na benzynie i na gazie odzywa sie przekaznik pompy nr 167 (cyka i grzeje sie) ale gdy pedal gazu jest w podlodze po dlugim czasie ledwo zapali, obroty nie skacza wszystko ladnie pracuje . Podmienilem na drugi u elektryka i problem nie znikl. Elektryk mowi mi ze to nie wina przekaznika tylko najprawdopodobniej pompa nie daje takiego cisnienia jak powinna albo filtr jest zapchany. Wzialem sie dzis za pompe ale troszke jest pozno wiec nie skonczylem.
Stad pytanie do Was Koledzy. Czy ten blad Sondy moze kolidowac z odpalaniem? (Czytalem ze sonda przy gaszeniu czyta moze czytac jakis blad i zle moze odpalac pojazd) czy to problem z pompa badz/i z filtrem? Mial ktos taki problem juz? Z gory dziekuje za wyrozumialosc.
daniel0593
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 gru 2014, o 23:17
Lokalizacja: Podlasie

Problem z odpaleniem 1.4 AEX

 

Postprzez łukasz1983 » 12 gru 2014, o 19:09

daniel0593 napisał(a):Stad pytanie do Was Koledzy. Czy ten blad Sondy moze kolidowac z odpalaniem?
Nie.Sonda zaczyna pracować po rozgrzaniu (około 1 minuta).

daniel0593 napisał(a):Przy dlugim kreceniu i na benzynie i na gazie odzywa sie przekaznik pompy nr 167 (cyka i grzeje sie)
Przekaźnik ma się odezwac,po włączeniu zapłonu,a nie cykać przy kręceniu.Sprawdź jego "nóżki",czy dobrze łączą w gnieździe.

daniel0593 napisał(a):gdy pedal gazu jest w podlodze po dlugim czasie ledwo zapali
Nigdy nie zapala się auta z pedałem gazu wciśniętym.Nic to nie da,a wręcz zaszkodzi.

daniel0593 napisał(a):czy to problem z pompa badz/i z filtrem? Mial ktos taki problem juz?
A tego to nikt ci nie wywróży.Zmierz jakie daje ciśnienie.U ciebie pompa ma dawać ciśnienie około 3 bary.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez daniel0593 » 13 gru 2014, o 02:10

Czyli sonda odpada . Co do przekaznika to chodzi Ci o to zeby sprawdzic czy caly przekaznik, te blaszki (bodajże 4) dobrze stykaja sie w skrzynce bezpiecznikow ?
daniel0593
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 gru 2014, o 23:17
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez łukasz1983 » 13 gru 2014, o 14:05

daniel0593 napisał(a): Co do przekaznika to chodzi Ci o to zeby sprawdzic czy caly przekaznik, te blaszki (bodajże 4) dobrze stykaja sie w skrzynce bezpiecznikow ?
Tak.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości