Problem z odpaleniem i licznikami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem i licznikami

Postprzez tjxawier » 5 lis 2008, o 14:39

Witam dawno mnie tutaj nie było a pojawił sie problem w autku mojej dziewczyny zaraz go opisze bede wdzieczny jak ktos mi pomoze go rozwiazac a zatem .
Sytuacja ma sie tak po odpaleniu auto wchodzi na obroty a nastepnie gasnie gdy spada na obroty jałowe ,ta sytuacja nie jest czały czas .nieraz odpali normalnie.Na poczatku mysllismy ze to brak paliwa wiec na 1wszy ogien poszła pompka paliwa i dalej to samo ale zadziej,potem sprawdziłem cewkwe z nia wszystko ok,filtr jest nowy .
Te objawy zaczeły sie dziac jakies 2-3tyg wstecz,a niedawno doszły pijane zegary ale tylko obrotek i predkosciomierz -załanczaja sie kiedy chca.
Auto było na badaniu komputerem i nic nie ma zadnego błedu ci z dializy tez nie wiedzieli co mu jest ,

moze wam sie uda mi doradzic ,przegladałem forum i faq nie ma nic co by mi pomogło

bede bardzo wdzieczny za pomoc
tjxawier
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 13:38
Lokalizacja: Krzecin/Szczecin

Problem z odpaleniem i licznikami

 

Postprzez marcinkoz2910 » 5 lis 2008, o 15:23

tjxawier, kolego to tak

1. siwiece zapłonowe + kable WN
2. cewka zapłonowa --> sprawdź czy na każdym kablu jest iskra
3. filtr powietrza
4. czujnik temp cieczy

To z tych tańszych sprawdz i daj znać
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez tjxawier » 5 lis 2008, o 15:47

no to tak to co wymieniłes wiekszosc jest powymieniane lub przejrzane(kable) ale o czujniku nie pomyslałem ,no zobaczymy ,sprawdze
tjxawier
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 13:38
Lokalizacja: Krzecin/Szczecin

Postprzez KristoF » 5 lis 2008, o 16:53

a jaki masz silnik??bo to też istotne :-)
może być czujnik temperatury(albo regulator biegu jałowego).A próbowałeś go potrzymać na lekkim gazie aż sie troche zagrzeje,czy wtedy tez gaśnie??Czy masz immobilizer??
Co do zegarów.
Jakiej firmy są Motometer,VDO czy TRW(pisze z tyłu zegarów na obudowie)??
Prawdopodobnie będziesz musiał wymienić któryś silniczek od wskaźnika obrotów albo od prędkościomierza.Zgóry mówie że to ciężko dostać używane a o nowym nie wiem.Sam miałem taki problem z zegarami.Wymieniłem silniczek od obrotomierza za 30pln(po znajomości)
i działa do dzisiaj.
Jednak prościej i pewniej będzie kupić cały sprawny licznik i podmienić.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 5 lis 2008, o 17:01

tjxawier napisał(a):przejrzane(kable
gołym okiem nie sprawdzisz czy nie ma pęknięć a iskra będzie szaleć

[ Dodano: 2008-11-05, 16:02 ]
powiem jeszcze tak przeczyść sobie przepustnice i nagromadzony nagar po tej operacji zdejmij klemę z akumulatora na 30min i zobacz jak bedzie silnik gadał

P.S. MA TO MONO WTRYSK CZY WIELOPUNKT??
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez tjxawier » 5 lis 2008, o 20:05

Silnik 1.6 AEE ,zegary chodza kiedy chca ale jak nie chodza to oby dwa,co do kabli nie brałem na oko ale na kazdym sprawdzalismy iskre to sama swieca (wiem ze to nie fachowo),przepustnica była wymieniana ale nie szkodzi przemyc jej i krokowego

i podobno to ford gówno wort (mam essa i to nie prawda) a co do gasniecia nawet na ciepłym nie trzyma odpalasz a on do ciebie fu... yo.
tjxawier
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 13:38
Lokalizacja: Krzecin/Szczecin

Postprzez KristoF » 5 lis 2008, o 20:29

bo jak jeden wskaźnik się nie wyzeruje to oba nie będą działały, tak to obmyślili w hitleryźmie :-D
przepustnica mówisz zmieniana, sprawdź jeszcze ten czujnik cieczy ale wątpię ze to jest źródłoPo prostu jeśli sterownik wykryje niesprawnośc czujnika temperatury to przydziela jakąś swoją zapisaną 0 stopni np i auto odpala bez zająknięcia, albo 90 stopni czyli silnik ciepły wtedy na ciepłym jedzie dobrze a ciężko pali.Z tego co piszesz to wynika że to się dzieje niezależnie.Sprawdź jeszcze czy działa silniczek krokowy przepustnicy.Podłącz pod kompa jak masz możliwośc.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości