Problem z odpaleniem, powietrze w układzie paliwowym

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem, powietrze w układzie paliwowym

Postprzez furnunculup » 21 lis 2014, o 11:58

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Borykam się z problemem w moim samochodzie Volkswagen Golf III 1,4 LPG (1995r.).
Kiedy próbuje odpalić rano (w szczególności kiedy jest zimno) Golf ma problem z odpaleniem.
Pierwszy raz kiedy zakręcę odpali ale od razu gaśnie, później trzeba kilka razy kręcić silnikiem aby odpalił ale w końcu odpala i już chodzi normalnie. Przy probie odpalenia awaryjnym na gazie LPG od razu odpala. Brak objawów jak na benzynie.
Po przeglądaniu kilku dziesięciu for samochodowych nie znalazłem na mój problem odpowiedzi Po zastanowieniu się pomyślałem że problemem może być może pompa paliwa lub nieszczelny układ paliwowy. Po sprawdzeniu doszedłem do pompy, i według mnie problem jest w pompie. Nie chciałbym od razu wymieniać pompy ponieważ dla mnie koszt wymiany nie jest mały. (A jak każdy wie student ma zawsze problem z wydatkami)

Oto filmik z próby sprawdzenia:https://www.youtube.com/watch?v=S-d0LkqBRPw

Moje pytanie jest w zasadzie proste: Jak mógłbym rozwiązać ten problem?. Czy wymiana pompa da oczekiwany rezultat? A może jest to przyczyna innego układu?. :-(

Dziękuje za każdą pomoc.
Pozdrawiam. :-)

Ps. Samochód zakupiłem 3 miesiące temu nie znam jego przeszłości.
furnunculup
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 lis 2014, o 10:57
Lokalizacja: Katowice

Problem z odpaleniem, powietrze w układzie paliwowym

 

Postprzez MiroGti » 21 lis 2014, o 16:42

Moim zdaniem otwórz pokrywę od baku i posprawdzaj węże od pompy czy nie mają gdzieś dziurki ,na pewno jest gdzieś nieszczelność i zasysa powietrze z nad pompy
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 21 lis 2014, o 17:22

furnunculup, A nie masz czasem mało paliwa w baku?Dolej z 10 litrów i zobacz co będzie robił.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez furnunculup » 21 lis 2014, o 22:37

Na początku tez tak myślałem ze problem może leżeć z ilością paliwa jednakże po dolaniu prawie 30l, problemy nie ustały.

Jutro postaram się rozebrać pokrywę od pompy i sprawdzę szczelność układu w baku.

Po tej czynności napisze jak mi poszło i czy naprawa mi się udała.

Ps. Dzięki za pomoc!. :-)

[ Dodano: 2014-11-23, 20:48 ]
Witam
Po wyjęciu pompy paliwa i dogłębnym sprawdzeniu jej, okazało się że była uszkodzona rurka odpływu paliwa. Szybko rozwiazałem ten problem wymieniając ją na nowa. Po złożeniu pompy próba odpalenia ukończyła się pomyślnie ( odpalił za pierwszym razem).
Dzisiaj rano kiedy chciałem odpalić Golfa, już tak prosto nie było. Przy probie pierwszego odpalenia odpalił jednak po 1s zgasł, przy drugiej probie odpalił już normalnie. Spróbowałem jeszcze raz w dzień około godziny 13.00(kiedy silnik jest zimny). To samo co się działo rano. Z ciepłym silnikiem nie gaśnie!
Sprawdziłem czujnik temperatury, jednak on wydaje mi się że jest sprawny.
Jak myślicie jak można rozwiązać ten problem?


Pozdrawiam. :-)

[ Dodano: 2014-11-25, 13:50 ]
Problem został rozwiązany
Problemem był immobiliser który blokował zapłon na jednych kluczy na zapasowym uruchomił się bez problemu.!

Temat do zamknięcia!!
furnunculup
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 lis 2014, o 10:57
Lokalizacja: Katowice


- - - Przewierty sterowane



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości