problem z osiągami silnika 1.6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z osiągami silnika 1.6

Postprzez jabolo » 4 sty 2008, o 21:42

Witam mam problem z osiągnieciem duzej predkosci na 5 biegu nie wiem co jest poniewaz silnik pracuje ładnie na pierwszych 4 biegach rozpedza sie super po wrzuceniu 5 obroty zatrzymuja sie na 3800 obrotów i przy predkosci 140 czasami go cos szczeli no to rozpedzi sie do 160 wie ktos moze o co w nim chodzi pare dni temu go dopiero kupilem wiec prosze o pomoc
jabolo
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 21:34
Lokalizacja: stargard

problem z osiągami silnika 1.6

 

Postprzez PiJey88 » 5 sty 2008, o 00:02

1.6 ciezko rozbujac więcej, v-max tego silnika to 168 km/h a biorąc pod uwage jego wiek i przebieg to aktualny v-max to okolo 160 więc osiągniecie tej predkości troche trwa :]
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez virus_wrona » 5 sty 2008, o 00:58

168 km/h to wartość książkowa. Mój na zimówkach w Niemczech osiągnął 180 km/h na równej drodze, a też nie jest nowy. Jabolo, na początek sprawdź katalizator czy nie jest zapchany.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez K@mil » 5 sty 2008, o 16:13

No ja swoim lecialem 170 ale jeszcze mial troszkie pedalu. ;-)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Aro » 5 sty 2008, o 18:37

zastanawia mnie tylko to czemu ludzie zawsze piszą zimą że mają kłopoty z rozpędzeniem auta... CO WY SIE CHECIE PO LODZIE ŚCIGAĆ ?! Dajcie sobie chwile spokoju , do lata już bliżej niż dalej i będziecie sie rozpędzać :hyhy:
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kamil92 » 5 sty 2008, o 19:40

virus_wrona napisał(a):168 km/h to wartość książkowa. Mój na zimówkach w Niemczech osiągnął 180 km/h na równej drodze, a też nie jest nowy. Jabolo, na początek sprawdź katalizator czy nie jest zapchany.


Dokładnie, w książkach zawsze zaniżają. Ja swoim też jechałem w Niemczech 180 więc nie ma co patrzeć na dane katalogowe :-)
kamil92
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 30 lip 2007, o 19:54
Lokalizacja: łódzkie

Postprzez jabolo » 5 sty 2008, o 20:59

virus_wrona napisał(a):168 km/h to wartość książkowa. Mój na zimówkach w Niemczech osiągnął 180 km/h na równej drodze, a też nie jest nowy. Jabolo, na początek sprawdź katalizator czy nie jest zapchany.


kolego napisales o zapchanym katalizatorze no ale gdy by byl zapchany to samochod rozpedzal by sie na ponizszych biegach ???. Na 4 biegach jest bardzo dobrze tylko na 5 jest zle pomozcie bo sie powoli podlamuje


ps. od 7 dni byc wlascicielem auta a juz jest niezadowolenie ........ ZAŁAMKA
jabolo
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 21:34
Lokalizacja: stargard

Postprzez virus_wrona » 6 sty 2008, o 00:58

Zależy jak bardzo jest zapchany. Katalizator to pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy i właściwie jedyna. Może ktoś inny ma jakieś pomysły.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez semen75 » 6 sty 2008, o 15:16

JA w swoim miałem zatkany układ wydechowy i tak samo na 5 rozpędzal się tylko do 120 po przeglądzie i przepchaniu wszystko było ok.
semen75
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26 paź 2007, o 14:22
Lokalizacja: Biała POdlaska

Postprzez tomas83 » 6 sty 2008, o 15:42

przekręć troszkę kopułkę od palca rozdzielacza. może sie minimalnie moment zapłonu przestawił i brakuje mu mocy. Na pierwszych biegach nie potrzebuje 100% wydajności silnika a piątka już potrzebuje całej mocy wiec jeżeli minimalnie sie przesunął to maże mieś słabsze osiągi. ja tak miałem-rozpędzał sie do 130 i koniec. jak troszkę przekręciłem tą kopułkę to odzyskał kopyto. tylko zaznacz sobie to położenie które jest teraz ; zrób rysę na dwóch elementach żebyś mógł cofnąć w to samo miejsce jeśli to nie pomoże.powodzenia.
Avatar użytkownika
tomas83
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 26 gru 2007, o 23:39
Lokalizacja: trzebiel

Postprzez Imper » 6 sty 2008, o 15:50

gowno prawda 168!!!! ja z palcem w dupie lece 180(potrzeba dobrego kawalka drogi) mimo ze od 170 juz sie buja a nie rozpedza to mysle ze z pwoodzeniem na pasie strtowym latem do 185 go przeciagne bo jeszcze minimalnie obrotow w rezerwie mialem... dla jasnosci mowie tu o AEE 75 KM i pisanie o katalogach to bujda mysle ze gdyby to auto bylo nowe to moze do 190 bym nim poszedl wiec miedzy prawda a katalogiem to jest spora roznica... a co do problemu kolegi 160 to rzeczywiscie za malo jak na to co powinien osiagac :-/

[ Dodano: 2008-01-06, 14:53 ]
a Ty PiJey 88 ile leciales swoim bo katalogo masz 188 biorac pod uwage wiek i przebieg moze 180... :lol:
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PiJey88 » 6 sty 2008, o 16:20

moj poleciał 190 i mógł więcej ale niebardzo mam go gdzie sprawdzić

ale nie porównujcie silników, bo jeden poleci 160 a drugi 180, więc wszystko zalezy jaka jest jego historia, jak był zadbany silnik to wiecej poleci a jak juz ledwo zipie to ciezko ma swoj v max osiagnąć
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości