Jestem posiadaczem golfa 1.6 benzyna 101km kombi. Na wskazniku poziomu paliwa wskazówka dziś po postoju na stromej górce jak by się zawiesiła, podczas przekręcania stacyjki wykonuje minimalny ruch ale prawdę mówiąc wskazuje rezerwę bądź 0 w baku


Moderator: Moderator
pietrasiak2 napisał(a):A ile paliwa w kotle masz? Najlepiej wyciągnij pompę ze zbiornika i sprawdź czy pływak działa wtedy też zobaczysz ile jest paliwa w kotle . Może też zaniżać lub zegar padł
KaMe101 napisał(a):Jeżeli chcesz się dostać do pompy to w bagażniku pod dywanem powinieneś mieć czarny dekielek jak się nie mylę na 3 śrubki, odkręcisz je dostaniesz się do kolejnej hmmm "nakrętki" takiej dosyć dużej ; ) osobiście to odkręciłem tępym przecinakiem i młotkiem bijąc w to bo ma to specyficzne ząbki ; ) i odkręcając to dostajesz się bezproblemowo do zespołu pompy paliwowej z pływakiem. Jeżeli bd wyciągać pompę to musisz ja z wyczucie ale energicznie przekręcić w lewo i wyciągnąć do góry, ale uważaj na drucik od pływaka bo łatwo go skrzywić ; )
Taksi napisał(a):Witam panowie i panie dziś zabrałem się za ten pływak okazuje się ze to nie zawieszony pływak a ta sprężynka polonczona z pływakiem jest peknieta zdradzcie mi tera jedno czy jest opcja to naprawić czy cały pływak trzeba wymienić z osprzętem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości