problem z przyspieszeniem ady

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z przyspieszeniem ady

Postprzez 2,0GTI » 30 maja 2010, o 23:07

witam ostatniego czasu widze ze golfik przy 4 tys obrotow zaczyna sie dławic i po czasie idzie dalej dodam ze jego osiagi spadły ostatniego czasu, i zaczal strasznie falowac na wolnych obrotach ,błedow niema zadnych. filtr paliwa,kable swiece,kopulka i palec zostaly wymienione. juz sam nie wiem co dalej moze byc, mysle ze wtryskiwacze mogly sie przytrzec ale nie mam pewnosci moze ktos mial podobne objawy .dzieki i pozdrawiam
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

problem z przyspieszeniem ady

 

Postprzez Imper » 31 maja 2010, o 20:58

sprawdz kata, jezeli masz mozliwosc to zamien z kims sie przekaznikiem nr 30 i wtedy sprawdz
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez 2,0GTI » 1 cze 2010, o 23:13

kata juz niemam dawno jest przelotowka, a przekaznik 30 jest chyba od pompy paliwa? bo do pompy kupilem nowy orginalny i nie polepszylo mu sie.takze juz sam nie wiem co moze byc przyczyna chyba wtryski tylko zostaly,a najbardziej sie dlawi jak jest cieply silnik dzieki pozdro
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

Postprzez pablomed » 2 cze 2010, o 21:44

Na Vagu nie zawsze wyjdą błędy od przepływomierza, więc podmieniłbym od kogoś na próbę. Przekaźnik 30 nie jest od pompy tylko od zasilania sterownika silnika, jesli auto chodzi wogóle to odpada na 99 procent. Wtryski jako takie w aucie bez LPG padają bardzo rzadko, ale wlanie preparatu do ich czyszczenia (np czarny STP) nie zaszkodzi.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez 2,0GTI » 3 cze 2010, o 11:47

u mnie jak wyjme przekaznik 30 to nie dziala pompa paliwa bo wczoraj zmienilem go bo mialem stary ale nic sie nie polepszylo. dodam ze golf zaczal strasznie duzo palic kolo 18litrow juz sam nie wiem co moze byc przyczyna dzieki pozdro
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

Postprzez Imper » 3 cze 2010, o 14:44

pablomed, czesto ulega uszkodzeniu w przekazniku nr 30 tak zwany zimny lut ktory wlasnie objawia sie tego typu zachowniem silnika. W pewnym przedziale obrotowym silik lapie mula a potem znow kreci. Sprawdz jeszcze ta przeplywke no i sonde
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez 2,0GTI » 3 cze 2010, o 23:14

witam zmienilem przekaznik i tak samo i srasznie nie rowna prace dostał szarpie nim :-( a co do przeplywki to tam sa 2 oporniki ktore sie grzeja a wiec dziala sonda tez miesci sie w wartosciach co dalej proponujesz?
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

Postprzez pablomed » 6 cze 2010, o 23:27

2,0GTI napisał(a):to tam sa 2 oporniki ktore sie grzeja
to nie świadczy nic o tym czy przepływka jest dobra, nie chcę żebyś ponosił koszty, umów się z kimś i podmień na próbę to moment
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez simon220 » 15 cze 2010, o 22:31

pablomed napisał(a):
2,0GTI napisał(a):to tam sa 2 oporniki ktore sie grzeja
to nie świadczy nic o tym czy przepływka jest dobra, nie chcę żebyś ponosił koszty, umów się z kimś i podmień na próbę to moment


nie musi podmieniać, niech odłączy całkiem przepływkę i jak pójdzie ładnie to ma odpowiedź, jeśli wyjdzie że to przepływka nie kupuj od razu drugiej, wpierw wyczyść tą którą masz, ja używałem do tego środka żrąco-czyszczącego, założyłem i problem zniknął.
Avatar użytkownika
simon220
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 1 maja 2008, o 17:52
Lokalizacja: Lublin

Postprzez rysiektr » 13 mar 2011, o 11:52

sorry za odgrzewanie kotleta, ale mam ten sam problem co kolega 2,0GTI, z tym, że mam LPG. Wczoraj wyciągnąłem listwę wtryskową żeby sprawdzić czy wtryski nie leją i niestety leją wszystkie 4, nie ma mgiełki tylko pojedyncze "siknięcia" :-> regulator ciśnienia podmieniałem, więc to nie to, nie mam manometru żeby sprawdzić czy pompa daje właściwe ciśnienie bo to trochę dziwne żeby wszystkie lały tak samo :zdziwko: ale postaram się zajechać do jakiegoś mechanika żeby to sprawdzić.
2,0GTI, podmieniałeś przepływomierz u siebie?? Pomogło??
rysiektr
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2 lip 2009, o 19:24
Lokalizacja: Wawa/Minczewo
Rocznik: 1994
Silnik: ADY
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości