Witam jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość
Mam problem odnośnie silnika jak w temacie a mianowicie ile przychodzi śrub do skręcenia skrzyni z silnikiem. Miałem autko u jakiegoś śmiesznego mechanika który miał przełożyć sinik porozkręcał auto i nie mógł znaleźć silnika. Znalazłem silniczek z seata cordoby przełożyłem osprzęt i teraz mam problem ze skręceniem skrzyni. Dostałem tylko 2 śrubki podajże M12 a otworów jest 5, trzy gwintowane i dwa z taką tulejką wystającą i jakby ktoś mógł wrzucić zdjęcie jak zamocowany jet przedni wspornik. Z góry dziękuję
[ Dodano: 2013-10-08, 23:03 ]
Silniczek już wsadzony wszystko działa prawie dobrze. Mam problem tylko z paroma rzeczami:
- kopci mi kolektor wydechowy (podejrzewam ze to od WD40 którym był popsikany)
- jak ustawić biegi? (przed skrzynia jest taki wodzik na który wchodzi taka blaszka z bolcem i przy założeniu nie mogłem wbić ani jedynki ani dwójki przesunąłem delikatnie i teraz wchodzą te biegi ale bardzo ciężko)
-silnik jest tak jakby lekko zamulony (ma coś do tego ułożenie kopułki?)
-czy muszę jechać do podpięcia i wykasowania błędów?