problem z silnikiem 1.8 dławienie, mulenie.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Robertuss » 3 paź 2008, o 08:02

piotrus23 napisał(a):a masz napis TOTAL

no właśnie ;-)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez vciq » 3 paź 2008, o 23:10

dobrze więc oficjalnie oświadczam iż PRZY PRZEBIEGU 165000KM WIDNIEJE NAPIS TOTAL a dla ścisłości trip dzisiaj resetowałem przy tankowaniu ;-)
apropo zmieniłem sobie dzisiaj olej :-D

[ Dodano: 2008-10-22, 15:08 ]
eh...część dalsza mojego problemu.widze żę nikt juz nie pisze ale mam kolejne info.Zauważyłem że przy zimnym silniku mi go nie muli. Lecz gdy się rozgrzeje to już standart, muli go prawie zawsze.Ale ostatnio jeszcze mi zaczyna gasnąć tzn gaśnie w jednej sytuacji.Codziennie pokonuje trasę ok 20 km. Będzin-Preczów(3/4 drogi krajowa 1) grzeje spokojne 110, nie przyspieszam dynamicznie bo się nie da;/(robi sie to czasem nie bezpieczne jak się włanczam do ruchu) Gdy jadę w jedną stroną to raz zamuli a raz nie (zależy też czy wczesniej jeździłem) natomiast gdy wracam (silnik ma kilka godzin odpoczynku) to wszystko jest ok do momentu gdy zjezdzam z trasy. Otóż jest to ostry stromu ku górze zjazd w prawo. Przez zostatnie dwa dni ile razy jechałem tą trasą to mi go w połowie tego zakrętu zamuliło i mi zgasł, niestety to stało się już regułą :-? . DLatego też chciałem się zapytać czy to mozę być czujnik Halla, i czy kąt nachylenia pojazdu ma coś do rzeczy(oczywiśćie mam paliwo w baku). :?: :!:
vciq
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 08:08
Lokalizacja: Będzin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości