problem z silnikiem 1.8 dławienie, mulenie.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z silnikiem 1.8 dławienie, mulenie.

Postprzez vciq » 30 wrz 2008, o 13:34

Witam.Mam problem z silnikiem 1.8 benzyna 66kw/90km. Otóż problem polega na tym iż po jakimś czasie jazdy przy prędkości ok. 40 km/h(tzn przy starcie) na drugim rzadko na trzecim biegu muli mi silnik.W tym momencie musze spuścić nogę z gazu dodać troche więcej, albo przytrzymać i przeczekać ten moment(ok.2 sek.). wyczytałem na forum że może to być spowodowane nagromadzeniem się wody w układzie paliwowym i dolanie 100ml denaturatu na 10 litrów beznzyny powinno związać wodę w paliwie w związku z czym wszystko powino być już ok. Zrobiłem tak lecz nie odniosło to żadnego sukcesu na dłuższą mete.Dodam żę dzieje się to przy rozgrzanym silniku tzn gdy go pierwszy raz odpalę, pojeżdzę, zostawie na parkingu i go ponownie uruchomie to od czasu do czasu zdarzy mu się zmulić.
Jest to golf III '92, 1.8b 90 km.
vciq
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 08:08
Lokalizacja: Będzin

problem z silnikiem 1.8 dławienie, mulenie.

 

Postprzez arek ryba » 30 wrz 2008, o 14:13

nie piszesz że masz LPG
może problem tkwi w filtrze paliwa. zasyfiony i do wymiany.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez artur27 » 30 wrz 2008, o 17:01

Witam pisalem ostatnio o tym ze autko w trakcie zwalniania swiruje tzn ze obroty spadaja ponizej 640 obrotow i zdarzylo mi sie ze zgasl chcialem wymienic silniczek krokowy ale okazalo sie ze tam nie ma silniczka krokowego w tym moim golfiku ze jest zaslepiony orginalnie sam jestem tym faktem zaskoczony model CL AEE 1.6 BENZYNA 95 ROK co moze byc przyczyna takich spadajacych obrotow prosze o pomoc koledzy z forum
artur27
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 17:49
Lokalizacja: Katowice

filtr

Postprzez vciq » 30 wrz 2008, o 18:19

hehe...a możesz mi pomóc zlokalizować ten filtr.Mam tego golfika od paru dni i nie jestem jeszcze zbytnio obeznany.
vciq
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 08:08
Lokalizacja: Będzin

Postprzez piotrus23 » 30 wrz 2008, o 20:32

koło zbiornika paliwa po prawej stronie
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez vciq » 1 paź 2008, o 22:58

ok. rada cenna uwagi :-D a tak abstrahując od tego filtra co waszym zdaniem możę być przyczyną tych zdarzeń? :-|
vciq
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 08:08
Lokalizacja: Będzin

Postprzez piotrus23 » 2 paź 2008, o 07:44

ja mam tez golfa z silnikiem 1.8abs z 92r i tez jest zamulony posprawdzałem wszystko i niestety silnik ma juz nalatane 330tys no i sie powoli domaga remontu
Ostatnio edytowano 2 paź 2008, o 07:52 przez piotrus23, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez vciq » 2 paź 2008, o 20:18

no jeżeli chodzi o mój to mam 165 tys. przebiegu ORGINALNEGO :)
vciq
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 08:08
Lokalizacja: Będzin

Postprzez piotrus23 » 2 paź 2008, o 20:43

vciq napisał(a):no jeżeli chodzi o mój to mam 165 tys. przebiegu ORGINALNEGO :)
chyba se jaja robisz :-o a masz napis TOTAL
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez vciq » 2 paź 2008, o 20:52

ekhm...wierz mi mój poziom IQ zdeka przewyższa współczynnik poziomu inteligencji słonecznkia...
a tak na serio to naprawde ma taki przebieg, jak go kupywałem to ogladałem podwozie i on ma orginalny wydech w stanie dobrym.Zero rdzy na podwoziu, jedynie co to troszke na klapie i lewych drzwiach. Ale chciałem przypomnieć że temat dot. silnikai problemów z nim związanych.
vciq
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 08:08
Lokalizacja: Będzin

Postprzez pablomed » 2 paź 2008, o 21:02

vciq, mamy tu objaw jakby zbyt ubogiej mieszanki w fazie rozpędzania. Filtr należy wymienić profilaktycznie to groszowa sprawa. A problem może być jeszcze np. z czujnikiem położenia przepustnicy. POnieważ ciężko wszystko zmienić wszystkie elementy nie wiedzac co jest naprawdę zepsute, to najpierw zmieniłbym filtr, upewnił się co do świeć kabli kopułki i palca w układzie zapłonowym, a jak wszystko jest ok to podłączył auto pod komputer. O ile jest taka możliwość bo 92 rok to niekoniecznie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez vciq » 2 paź 2008, o 23:06

Ok, zrozumiałem. Filtr to wiadoma sprawę tylko muszę się do niego dobrać ;-) myślę że z podłączeniem nie będzie problemów bo jeżeli ma trysk (a ma) to jednostka sterująca musi być jakoś zdiagnozowana i ewentualnie regulowana. Dzięi za radę, (oczywiścię ją wykorzystam w praktyce)ale mam nadzieje żę to nie koniec pomocy. Czekam na inne rozwiązania.
vciq
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 08:08
Lokalizacja: Będzin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 32 gości