problem z silnikiem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z silnikiem

Postprzez groszek56 » 26 paź 2007, o 12:54

siemano mam problem otoz cos mi dziwnie tyka w silniku i nie wiem co to moze byc reszta w porzo podejrzewam zawory ale nie jestem mechanikiem moj golf 1.6 94r prosze o odpowiedz z gory dzieki
groszek56
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 22 paź 2007, o 17:00
Lokalizacja: zlotow

problem z silnikiem

 

Postprzez pogo84 » 26 paź 2007, o 15:23

prawdopodobnie jak to w wiekszosci bywa do wymiany popychacze hydrauliczne sa albo po prostu głowica do wymiany ja mam podobny problem tak terkocze mi :) pewnie tak samo masz?
pogo84
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dziabi3 » 26 paź 2007, o 17:34

osłuchaj dobrze bo moze to tylko wtrys ci tak stuka

ja mam 1,4 i słychac jak mi tyka ładnie

jakby ci stukay zawory to by sie działy inne rózne cuda mianowicie ubytek oleju i kopcenie spowodowane nie własciwym sterowaniem luzu zaworu.

zostaw narazie i sprawdz czy olej nie ubywa
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez kataniarz » 27 paź 2007, o 12:05

kolego napewno popychacz !!!
kataniarz
kataniarz
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 21:38
Lokalizacja: jarocin wlkp

Postprzez groszek56 » 27 paź 2007, o 20:42

jeszcze jedno ile powinny miec niskie obroty silnika i ile kosztujy popychacze i czy jest z tym duzo pracy narka
groszek56
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 22 paź 2007, o 17:00
Lokalizacja: zlotow

Postprzez dziabi3 » 27 paź 2007, o 20:46

niemozna powiedziec tak tylko popychacz choc i moze ma kolega wyzej racje , a co do wymiany popychacza to nie obędzie sie bez mechanika i moze wywalania głowicy jak to jeszcze nie koniec tego

pojezdzij i sprawdz czy sie stuk nasila zwłaszcza przy odpalaniu zimnego auta

a jesli cos sie pogorszy to jedz do mechanika dobrego
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez pogo84 » 27 paź 2007, o 21:06

a jak przy zimnym silniku?
pogo84
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez bąku » 28 paź 2007, o 12:28

niemozna powiedziec tak tylko popychacz choc i moze ma kolega wyzej racje , a co do wymiany popychacza to nie obędzie sie bez mechanika i moze wywalania głowicy jak to jeszcze nie koniec tego

pojezdzij i sprawdz czy sie stuk nasila zwłaszcza przy odpalaniu zimnego auta

a jesli cos sie pogorszy to jedz do mechanika dobrego

spokojnie nie tak drastycznie, jeżeli ci stuka po dopaleniu auta a po około 2-3min przestje to popychacze ale to że stukają to norma bo muszą się napełnic olejem jak to zrobia to przestają klekotać jeżeli stukają cały czas nawet jak silnik jest rozgrzany to wtedy trzeba je wymienić najlepiej komplet czyli 8szt cena to około 30zł za jednoego popychacza. co do roboty to głowicy w żadnym wypadku się nie zdejmuje do tej opracji ale trzeba zjdąć wałek rozrządu jeżeli masz pojęcie o rozrządzie to spoko dasz se rade ja u siebie wymieniałem popychacze bo stukały i robiłem to pierwszy raz w życiu i dobrze auto jeździ dalej. po wymianie pasowałoby zapodać nowy olej i filtr oleju i zerknąć na ustawienie zapłonu :mrgreen:
pierwszego dnia było powietrze
drugiego dnia powstał volkswagen
bąku
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 10:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez groszek56 » 12 lis 2007, o 21:12

jezeli popychacze sa do wymiany to czy bralby olej
groszek56
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 22 paź 2007, o 17:00
Lokalizacja: zlotow


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości