problem z silnikiem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z silnikiem

Postprzez dawi19 » 13 maja 2013, o 20:23

Witam mam nastepujacy problem:

Jak odpalam samochood to nie zawsze ale czesto wchodzi na wysokie obroty 2500 i po czasie spadaja pomalu. do tego dochodzi to ze caly czas na wolnych obrotach szarpie buda i silniekiem, jest tak dziwna praca samochodu jakby chcial pracowac normalnie a niemoze.

bardzo Prosze o pomoc

Z Gory Dzieki
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

problem z silnikiem

 

Postprzez marcin89 » 14 maja 2013, o 02:50

Nie pracuje na wszystkich cylindrach. Zobacz wieczorową porą czy nie ma przebić na kablach WN. Jak będzie to zobaczysz błyski. Jeżeli nie to zerknij na świece, czy nie są mokre. U mnie było podobnie jak mi sonda lambda zalewała benzyną jeden z cylindrów. Tylko nie miałem tak wysokich obrotów po odpaleniu...
Avatar użytkownika
marcin89
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 11:24
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dawi19 » 14 maja 2013, o 09:20

ale miesiac temu wymienialem swiece kable kopulke palec, wiec wszystko jest ok
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez łukasz1983 » 14 maja 2013, o 15:04

dawi19, A jak zachowuje się silnik jak delikatnie naciśniesz na gaz?Obroty utrzymują się na równym poziomie,czy też falują?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawi19 » 14 maja 2013, o 20:14

jak dam delikatnie gazu to auto trzyma normalnie obroty
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez łukasz1983 » 14 maja 2013, o 20:36

dawi19, Proponuje ci zrobić reset ecu,a jak to nie pomoże to obstawiam krokowca.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawi19 » 14 maja 2013, o 20:45

reset ecu robilem
nawet vaga podpiolem.

a jakiego krokowca kupic? uuzywany ori czy nowy na allegro GETZ?
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez łukasz1983 » 14 maja 2013, o 20:48

Zanim kupisz to proponuje założyć inny(od znajomego,albo jak masz możliwości to ze szrotu weź na próbe)
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawi19 » 14 maja 2013, o 20:50

aha a czy pasuje tylko z golfa czy z innego auta??? ja mam bodajze 6 pinow
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez łukasz1983 » 14 maja 2013, o 20:56

Powinien podejść z silników rodziny vw z seata może z paska,czy polo,oraz z wento.
A u ciebie jak sie nie myle(nie jestem pewny na sto)jest krokowy czteropinowy,6 pinowe sa w ABU
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawi19 » 14 maja 2013, o 21:04

a ja mam AEA
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez łukasz1983 » 14 maja 2013, o 21:13

dawi19 napisał(a):a ja mam AEA

Wiem o tym dla tego napisałem,że 6 pinowe są w ABU a w twoim AEA jest chyba 4 pinowy krokowiecn (ale na 100 nie jestem pewny)
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości