Problem z Termostatem 1.4 AEX

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez k-m-r1 » 9 gru 2010, o 18:53

byłem kupiłem założyłem niestety dalej jest zle 80 max
powiedziałem że jest zjebany i wymieniłem dziś załorzyłęm i dalej to samo

moje pytanie jest takie na starym miałem oznaczenie
357919501 A początku nie jestem pewien bo rozdrapane ale jak sprawdzałem na necie to nie ma do mojego silnika takiego czujnika
jest opis że dla golfa 3

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-3 ... 14335.html

zmienic sklep? czy meczyc sprzedawce o cos innego
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

 

Postprzez mani51 » 9 gru 2010, o 21:01

zmierz opór na czujniku bo może on jest dobry a winny jest wskaźnik przy liczniku. chyba dosyć często tak się zdarza że oszukuje, przynajmniej u mnie tak było a teraz padł całowicie i ani drgnie a czujnik juz podmieniałem.

[ Dodano: 2010-12-09, 20:05 ]
zresztą fakt że na różnych czujnikach pokazuje Ci taką samą (złą) temperaturę mówi sam za siebie że wina nie leży po stronie czujnika tylko wskaźnika
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez k-m-r1 » 10 gru 2010, o 15:31

postanowiłęm zamówic wag i zobacze jaką temperature ma silnik
bo co do oporów znalazłęm różne opisy i raz sie miesci w błędzie raz nie

najbardziej interesowało by mnie jak by ktośpodał opór jaki ma na zaciskach 1-3 i 2-4
wiem że 1-3 to idze na licznik a 2-4 do kompa i jak sprawdzałem u siebie to byłą rozbieżnosc miedzy oporami
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 10 gru 2010, o 23:01

k-m-r1 napisał(a):postanowiłęm zamówic wag i zobacze jaką temperature ma silnik
pokaże to co czujnik który możesz zmierzyć omomierzem, a normy się nie różnią w różnych danych i łatwo je znaleźć. Te do ECU, do licznika nie znajdziesz. To ci tylko z pamięci napiszę: ok 130 omów na w pełni rozgrzanym silniku ok 90 stopni. Piny odwrotnie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez k-m-r1 » 11 gru 2010, o 08:11

odwrotnie? czyli 1-3 to sterownik a 2-4 to licznik?
kurcze u mnie na rozgrzanym było 270-290 zależy czy termostat sie otwierał czy zamykał na drugim około 360 ohm

chyba włożę coś na krótko :P bo zbankrutuje przy spalaniu 9-10 litrów a to 1,4

udało się coś znalesc
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 3fe0f33e4d
oraz
http://www.golf3.pl/topics9/wskaznik-cz ... emperatury

z tego co widze ten sam czujnik a inne opory ma przy tej samej temperaturce
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 11 gru 2010, o 20:41

k-m-r1, tymi różnicami się nie przejmuj, raz że źródła się mylą, dwa tolerancja wynosi 20 procent a tak dużych różnic tam niema. W każdym razie ok 240 omów na rozgrzanym do 90 stopni ma być. I tak sterownik piny 1 i 3 licznik 2 i 4
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości