problem z uruchomieniam:(

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z uruchomieniam:(

Postprzez Cezary » 31 gru 2007, o 13:08

Problem z uruchomieniem silnika, przy rozruchu trzeba go dosyć długo kręcić po czym zawsze zapali, problem jest dosyć dziwny ponieważ tylko czasem się pojawia nie wiem od czego zależy, problem pojawia się gdy jest zimny lub ciepły nie robi to różnicy.
Cezary
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 12:46
Lokalizacja: koscierzyna

problem z uruchomieniam:(

 

Postprzez K@mil » 31 gru 2007, o 13:29

a jak tak nie do tematu jaki masz rocznik tego golfika??
no i jak mozesz wrzuc foteczkii :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Imper » 31 gru 2007, o 14:30

to moze byc cos z aparatem zaplonowym ale to tylko moja sugestia... przyczyn moze byc wiele. ja poweim Ci krotko jedz do dobrego zakladu a nie do mechanika z garazu zaplac te 20-30 zl wicej ale ebdziesz mial pewnosc bo takie firmy musza brac odpowiedzialnosc za to co robia a taki mechanik jak sie pomysli to tylko rozlorzy rece wiec decyzja nalezy do Ciebie pozdrawiam
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Cezary » 31 gru 2007, o 16:57

Byłem u trzech mechaników i każdy stwierdza coś innego, miałem go podłączone do komputera wiec już sam nie wiem, jeden z nich proponował wymianę okablowania czy coś to może pomóc??, wymieniony został silniczek krokowy, świece, paski a nawet używałem specjalnego preparatu do przeczyszczenia wtrysków.(ktoś sie pytał o rocznik 11.95r pełen wtrysk)
Cezary
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 12:46
Lokalizacja: koscierzyna

Postprzez Imper » 31 gru 2007, o 17:02

to widocznie sa gowno warci... to moga byc kable... ale ja bym strzelal w aparaat zaplonowy ewentualnie cewka to nie jest takie proste;/ nie masz u siebie zadnej stacji diagnostycznej gdzie robia przeglady itp?? dla mnie to jest niezrozumiale co to za mechanik ktory nie poterafi mi pomoc;/ mowie w ten sposob kazdy z nas moze nim zostac i sobie strzelac co to moze byc
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez virus_wrona » 1 sty 2008, o 17:59

Na początek sprobuj tego. W nocy w ciemnym garażu, otworzyć maskę, niech ktoś go odpali, a Ty obserwuj. Jeśli zobaczysz przebicia z jakiegoś elementu, to znaczy, że jest on do wymiany.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez Cezary » 5 sty 2008, o 20:26

Sprawdzałem i nie było widać żadnych przebić, na dodatek ostatnio gdy jest zimny zle mi wchodzi dwójka.
Pozdrawiam
Cezary
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 12:46
Lokalizacja: koscierzyna

Postprzez virus_wrona » 5 sty 2008, o 20:44

To przynajmniej wiesz, że elektrykę masz w porządku. Może wąż paliwowy Ci sie zapowietrza?? Najpierw wyeliminuj proste usterki, a potem te konkretniejsze. Powodzenia!
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez dziewica3 » 5 sty 2008, o 22:24

a moze to wina pompy paliwa albo jej przekaznika
dziewica3
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 23:03
Lokalizacja: Hrubieszów

Postprzez Cezary » 6 sty 2008, o 20:19

Pompe już też wymieniłem i nic nie dało.
Cezary
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 12:46
Lokalizacja: koscierzyna


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości