Temat przerabiałem w moim ABU
O ile ze znakiem na kole wału rozrządu nie ma wątpliwości, to z kołem na wale korbowym już inna historia..
Na kole masz nacięcie w postaci kreski, na obudowie rozrządu jest występ z "okienkiem" jakkolwiek nazwać ten znacznik.
Musisz tak ustawić wał korbowy, by znak na kole zachodził na koniec znacznika w obudowie rozrządu.
Miałem z tym sporo problemu,gdyż pierwotnie, intuicyjnie, ustawiłem "po środku"
Na dodatek, za Chiny znaki nie pokrywają się u mnie z kołem zamachowym- ktoś, kto kiedyś wymieniał sprzęgło namieszał, tak,że z ustawieniem na koło zamachowe trzeba uważać.
Na przyszłość-okazuje się,że najbezpieczniej przed demontażem zrobić własne znaki..
Tak samo z aparatem-oznaczyć,by zamontować w tej samej pozycji..
Ja męczyłem się cały dzień
[ Dodano: 2012-11-08, 16:36 ]Tak jest źle ustawiony!
Znacznik na kole winien być wcześniej, winien zachodzić na znacznik w obudowie.
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..