Problem z vr6-zapowietrza się układ chłodzwnia

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z vr6-zapowietrza się układ chłodzwnia

Postprzez bachor » 18 sty 2010, o 01:19

witam was i proszę o pomoc. Zapowietrza mi sie układ chłodzący silnik tzn. twardnieją węże i płyn wybija do zbiorniczka! Powietrze z nagrzewnicy jest ciepłe ale chłodnica oraz dolny wąż do chłodnicy zimny,zaś górny jest gorący i twardy! temperarura dochodzi nawet powyz. 100 stopni. Wymieniłem juz uszczelke pod głowica i dalej to samo! :cry:
bachor
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 sty 2010, o 00:26
Lokalizacja: katowice

Problem z vr6-zapowietrza się układ chłodzwnia

 

Postprzez prezesik » 18 sty 2010, o 10:45

albo termostat uszkodzony - jest cały czas zamknięty, albo źle wymieniona uszczelka pod głowicą. Planowałeś głowicę?
Może być też wina pompy wody.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez GTI07 » 18 sty 2010, o 11:05

1.Tak jak pisał kolega prezesso:"albo termostat uszkodzony - jest cały czas zamknięty, albo źle wymieniona uszczelka pod głowicą. Planowałeś głowicę?"
2.Czy zauważyłeś jakieś wycieki?
3.Co do pompy wody to przysłuchaj się czy hałasuje.
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Avatar użytkownika
GTI07
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 13:58
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez darius84 » 18 sty 2010, o 16:14

pompa wody pewnie. zdejmij pasek i sprawdz,czy lekko sie obraca. ale moze byc tez tak,ze na zewnatrz jest ok,a w srodku obraca sie na walku
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez prezesik » 18 sty 2010, o 17:03

darius84 napisał(a):a w srodku obraca sie na walku
tak jak to ma miejsce w fordach focusach, u których wirnik pompy jest ze sztucznego tworzywa i niby pompa pracuje, pasek ją napędza, ale w silniku kręci się tylko ośka, trzpień, a wirnik stoi w miejscu :dobani:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Goral1985 » 18 sty 2010, o 18:16

Sprawdz czy po odpaleniu leje ci sie plyn do zbiorniczka!!! bo skoro powietrze w nagrzewnicy jest cieple to raczej pompa pracuje,ale termostat mogl sie zaciac i nie puszcza cieczy do chlodnicy :-P
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez KristoF » 18 sty 2010, o 18:52

VR6?? uszczelka po głowicą, czy uszczelki pod głowicami?
wymień termostat, płyn sie gotuje i wybija ze zbiorniczka.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez prezesik » 18 sty 2010, o 19:24

KristoF napisał(a):czy uszczelki pod głowicami?
a ile Ty ich tam chcesz mieć? Przecież jest tylko jedna głowica :lol:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez bachor » 19 sty 2010, o 13:13

uszczelka planowana,sprawdzona szczelnosc olejowa i wodna glowicy. ale do zbiorniczka nie przelewa sie gora plyn i zapowietrza sie . :zalamany:
bachor
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 sty 2010, o 00:26
Lokalizacja: katowice

Postprzez prezesik » 19 sty 2010, o 16:22

przetkaj ten cienki wężyk, może jest zapchany.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez KristoF » 19 sty 2010, o 18:21

prezesso, widziałem w V6 własnie dwie głowice, nie wiem jak jest w volkswagenowskim silniku V6, w japońskim są dwie głowice i dwie uszczelki, widocznie sie znasz lepiej ode mnie :-P

[ Dodano: 2010-01-19, 17:39 ]
ale fakt, doczytałem i rzeczywiście jest w nim jedna głowica :lol: mój błąd ;-) w końcu to VR6 a nie V6 :-)
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez BORYSKA » 20 sty 2010, o 16:21

A może po prostu masz walnięty czujnik temperatury i zawyża ci wskazania. A wyrzucanie wody przez korek jest spowodowane uszkodzonym korkiem
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 49 gości